משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

מתקין דלתות בבאר שבע

בין אם אתם במהלך שיפוץ גדול של הבית, עברתם לדירה חדשה או שסת הגיע הזמן להתקין דלתות חדשות תוכלו למצוא מתקין דלתות בבאר שבע לעבודה הזו. קבלו עד 3 הצעות מחיר שונות, השוו וחסכו.

התקנת דלתות בבאר שבע במחיר זול

כשאתם צריכים התקנת דלתות בבאר שבע חשוב להבין שהמחיר הוא לא קבוע והוא ישתנה בהתאם לסוג הדלת שתצטרכו וגם בהתאם למחיר של מתקין הדלתות עצמו. כל מתקין דלתות בבאר שבע יכול לתת לכם מחיר שונה גם אם תצטרכו ממנו את אותה העבודה.

 

לכן בשביל למצוא מתקין דלתות בבאר שבע בזול אנחנו קודם כל מציעים לכם לערוך השוואת מחירים בין מתקיני דלתות. בשביל זה אנחנו דואגים להביא לכם פרטים של 3 מתקיני דלתות בבאר שבע כשאתם יוצרים איתנו קשר. כך תוכלו להתחיל להשוות ולחסוך.

 

מתקין דלתות בבאר שבע

מחיר התקנת דלתות בבאר שבע

אז הבנו שהמחיר הוא לא קבוע, אבל זה לא אומר שלא נוכל לתת הערכת מחיר להתקנה של דלתות שונות. אם תרצו לראות מחירים נוספים תוכלו להסתכל בעמוד על מתקין דלתות.

מחירון התקנת דלתות בבאר שבע

התקנת דלת כניסה רב בריח

המחיר כולל את הדלת, הובלה והרכבה.


3,200 - 3,500 ש"ח
מחיר התקנת דלת פולימור

דלת עמידה בפני מים, טובה לחדר האמבטיה. המחיר כולל את הדלת עצמה.


2,000 - 2,200 ש"ח
התקנת דלת כוורת

הדלת הנפוצה בארץ. המחיר כולל את הדלת עצמה.


1,400 - 1,600 ש"ח

הדפס מחירון

איך מוצאים מתקין דלתות מומלץ?

בשביל למצוא מתקין דלתות מומלץ בבאר שבע כדאי לכם להסתכל על הדברים הבאים:

  1. לקוחות קודמים: כשאתם מחפשים מתקין דלתות בבאר שבע כדאי קודם כל לנסות לחפש לקוחות קודמים. נסו לשאול חברים שלכם, לחפש באינטרנט או לראות אם יש לו אתר וככה תוכלו לראות מה לקוחות קודמים אומרים עליו.
     
  2. סוג הדלת שלכם: מתקיני דלתות לרוב מוכרים גם את הדלת עצמה, אבל לא כל מתקיני הדלתות ימכרו את כל סוגי הדלתות. ודאו שמתקין הדלתות מוכר את סוג הדלת שאתם צריכים וככה תוכלו לחסוך במחיר ובזמן.
     
  3. מחיר: אחרי שבחנתם את הנושא אתם יודעים כבר כמה אמורה לעלות התקנת הדלת שלכם. קחו מתקין דלתות שלא דופק לכם מחיר מוגזם על ההתקנה + הדלת.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

מתקין דלתות פנים לבית שלכם

כשאתם לוקחים מתקין דלתות פנים בבאר שבע לבית שלכם מומלץ לנסות לקחת אותו להתקנה של יותר מדלת אחת ועוד עבודות שיפוצים בבאר שבע שאולי תצטרכו. ככה תוכלו לקבל מחיר יותר טוב על כל התקנה של שירות בפרט. אם יש לכם צורך בהתקנה של כמה דלתות, אולי גם התקנת דלת לממד או החלפה של המשקוף מומלץ לוודא את זה לפני כן ולרכז את כל העבודות אצל מתקין דלתות אחד.