משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

בניית גגות רעפים

זקוקים לגג רעפים לבית? העזרו באתר 'טופ שיפוצים' עבור בניית גגות רעפים במחירים נוחים ומשתלמים כולל תכנון מקדים ועיצוב מודרני או כפרי.

בניית גגות רעפים בעזרת טופ שיפוצים

כאשר אנו מדברים על גג לבית שלנו, הדבר הכי חשוב הוא כמובן העמידות שלו בתנאי מזג האוויר. בין אם מדובר בשמש חזקה ובין אם בגשם ורוחות, נרצה למנוע חדירה שלהם אל שטח הבית שלנו וייצר אטימה מקסימאלית. דרך השירות של טופ שיפוצים ניתן לקבל עד שלוש הצעות ממחיר עבור בניית גגות רעפים ובכך להעזר בנו בפעולת השוואת המחירים. איך עושים את זה? ממלאים את הפרטים בטופס יצירת הקשר באתר או פשוט מצלצלים אלינו.

בניית גגות רעפים - מחירים ועלויות למ"ר:

מה מחיר החלפת גג רעפים למטר? ומהו המחיר של בניית גג רעפים בכלל? זה משתנה בהתאם לסוג הרעפים. רכזנו מחירים ממוצעים של רעפים במגוון סוגים במטרה לספק לכם מידע בנושא. חשוב לציין, המחירים המוצגים במחירון זה עשויים להשתנות מבעל מקצוע אחד למשנהו. המחירים אשר רשומים מטה הם מחירים למ"ר. מחיר בניית גג רעפים חדש מחושבת על פי גודלו של הגג ועל מנת לחשב את עלות בניית גג הרעפים, חשוב להבין איזה סוג רעפים אתם מחפשים.

מחירון התקנת גגות רעפים למ

התקנת רעפי חרס

רעפי חרס נחשבים לנפוצים ביותר כיום.


25 - 35 ש"ח
התקנה של רעפים פורטוגזיים

העלות המוצגת אינה כוללת מחיר הרעפים.


110 - 300 ש"ח
החלפת גג רעפים קיים ברעפי חרס

החלפת גג רעפים מחיר למטר - כולל פינוי הרעפים הישנים.


100 - 280 ש"ח
התקנת רעפי שינגלס

המחיר אינו כולל את עלות הרעפים, אלא רק את התקנתם.


35 - 110 ש"ח
בנייה של קונסטרוקציית גג רעפים

סוג העץ המשמש לבניית הקונסטרוקציה הוא עץ אורן


230 - 500 ש"ח

הדפס מחירון

מה חשוב לדעת על בניית גג רעפים?

ראשית, כאשר אנו מדברים על גג הבנוי מרעפים, חשוב להבין שנדרשת תוכנית הנדסית על מנת לבנות את הגג בצורה בטוחה ומיטבית. הגג למעשה בנוי באמצעות קורות מעץ שמטרתן לתמוך ולחלק את העומס. ישנה חשיבות מכרעת לאופן בו מניחים את הרעפים ובונים את כל התשתית וברוב המקרים קיימת שכבת בידוד מתחת לרעפים שמטרתה להגן מפני ציפורים או נזקים של מזג האוויר. לדעת איך בונים גג רעפים זו מלאכת מחשבת אשר דורשת בעל מקצוע מיומן ומקצועי שהתנסה לא מעט בעברו בביצוע עבודה מסוג שכזה. עבודה שאינה מקצועית תגרום להזמנת קבלן איטום גגות בהמשך הדרך במטרה לטפל בליקויים. בנוסף חשוב מאוד לוודא שקורות העץ עברו חיטוי שימנע עובש על הקורות בהמשך.
 

בניית גגות רעפים

שאלות נפוצות אודות בניית גג רעפים

איזה אפשרויות קיימת כיום עבור עיצוב גגות רעפים?

ניתן לשלב כיום רעפים בעיצובים שונים כמו עיצוב כפרי, עיצוב המשלב קורות עץ חשופות וגלויות או גג רעפים מתכנס.


מי בונה את גג הרעפים?

באופן עקרוני נדרשת עבודה של אדריכל לצורך תכנון מקדים אך לרוב מי שבונה את הגג הוא הגגן.


בניית גג רעפים מעץ זולה יותר מגג העשוי בטון?

ברוב המקרים גג רעפים זול יותר מגג בטון גם מבחינת ההקמה וגם מבחינת התחזוקה.


מה הנזק של רעפים שבורים על הגג?

רעף שבור יכול לגרום לנזילות וטפטוף ברחבי הבית ולכן אנו ממליצים לתקנם בהקדם. 




גג רעפים

שירות תכנון ובניית גג רעפים בכל אזורי הארץ

הפורטל שלנו מרכז בעלי מקצוע מכל רחבי הארץ ולכן תוכלו להעזר בנו ולמצוא שירות של בניית גגות רעפים בצפון, במרכז, בשרון וגם בדרום הארץ. אנו יודעים להתאים עבורכם את בעל המקצוע המושלם לביצוע המלאכה, אשר ימליץ לכם על סוג הרעפים הנכון ביותר, רעפים שלא ישברו בקלות בהמשך הדרך ויאלצו אתכם להזמין גגן עבור תיקון גג הרעפים. תכנון מקדים והבנה של התשתית בגג שלכם מונע תקלות ופגיעות ממזג האוויר, ציפורים וכל נזק אחר המגיע לאזור הגג. בבתים רבים בישראל, דיירי הבית מתכננים בניית חדר נוסף באזור הגג ולכן חשוב לבצע פעולה נכונה של בניית הגג על מנת למנוע תקלות בהמשך שיפריעו לשוהים בחדר.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

בניית גג רעפים מודרני במגוון צבעים

כיום, תוכלו למצוא מגוון רחב של צבעים עבור גג רעפים מודרני. בעוד הנפוץ בהם הוא אומנם הצבע האדום אך ניתן לראות במקומות רבים רעפים בצבע אפור, לבן, שחור. התחום מתקדם ובמקרים רבים תוכלו למצוא גם קורות חשופות וגלויות.