רוצים לשפץ את חדר האמבטיה?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

התאמת חדר אמבטיה נגיש

צריכים להנגיש את חדר האמבטיה לנכים? ב'טופ שיפוצים' תוכלו לקבל פתרון מקיף הכולל הנגשה מלאה ושיפוץ היקפי בעבור חדרי אמבטיה על פי המידות המתאימות ועם האביזרים הנכונים, השאירו פרטים או צרו קשר עם המוקד הטלפוני של הפורטל והתחילו לקבל הצעות מחיר כבר עכשיו.

כמה עולה התאמת חדר אמבטיה לנכה?

כאשר שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט נע בין בין 35,000 - 60,000 שקלים ברמת סטנדרט, שדרוג והוספה של האביזרים המתאימים מייקרת באופן מהותי את השיפוץ, ניתן לומר כי בעבור הנגשת אמבטיה לנכה תוסיפו בין 15,000 - 25,000 שקלים בעבור התקנות ואביזרים וזאת בנוסף למחיר המקורי של שיפוץ חדר האמבטיה. המחירים המצויינים הנם ממוצע מהשוק וכוללים עבודה + חומרים.


מחיר ממוצע לשיפוץ והנגשת אמבטיה

מחיר ממוצע לשיפוץ והנגשת אמבטיה: 67500 ₪

טווח מחיר גבוה 85000 ₪

טווח מחיר נמוך 50000 ₪


 

מה כוללת הנגשת חדרי אמבטיה לנכים?

על מנת להפוך חדר אמבטיה לנגיש בעבור נכה יש להתחיל בפתח הדלת, אשר צריך להיות גדול יותר ומתאים לכניסה של כיסא גלגלים. מעבר לכך כל מתקן בחדר האמבטיה צריך להיות מותאם החל מהמעקה ועד למקלחת עצמה. גם הגבהים ורוחב האביזרים יהיו המידות המתאימות, הנגשה כזו מחייבת החלפה של הכלים הסניטריים ודלת הכניסה.

 

חציבה בקירות לצורך הרחבה וכאשר מתחילים שיפוץ ברמה כזו מומלץ לעשות גם שדרוג אסתטי הכולל חיפוי לאמבטיה, ריצוף, בדיקת תקינות הצנרת ועוד. באותה נשימה אנו ממליצים לכם לבדוק את העמוד שיפוץ דירה לנכים ולבעלי מוגבלויות כאן באתר.

 

התאמת חדר אמבטיה לנכים

מהן המידות והאביזרים הדרושים לצורך הנגשה?

מידת דלת הכניסה צריכה להיות ברוחב של 80 ס"מ לפחות על מנת שכיסא גלגלים יוכל לעבור בה. כמו כן מומלץ להשתמש בדלת הזזה ובמידה ואין אפשרות היא צריכה להיפתח כלפי חוץ ולא אל תוך פנים האמבטיה (הרחבנו כאן על רוחב דלתות). גודל האמבטיה עצמה צריכה להיות בין 120 ס"מ על 120 ס"מ ומעלה על מנת שיהיה ניתן להתקלח עם כיסא גלגלים בתוכה.

 

כמו כן חשוב להתקין אביזרים נלווים כמו מעקה בטיחות וכיסא. גם באזור המקלחת עצמה ו2 מעקות בשירותים אחד בצד האסלה והשני צמוד אל הקיר. התקנת כיורים וכלים סניטרים צריכים להיות בהתאמה לגבהים של כיסאות הגלגלים כאשר האסלה מעט יותר גבוה ואילו הכיור בגובה של 80 ס"מ וללא רגל - כך שכיסא גלגלים יוכל להיכנס תחתיו.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

שיפוץ כללי לחדרי אמבטיה כולל הנגשה מלאה

לאלו שרוצים גם לשפץ וגם להנגיש בעבור נכים הפתרון האידאלי בעבורם הוא שיפוץ חדר אמבטיה הכולל התאמה של פתחי הכניסה, גודל המקלחת ואביזרי נגישות מותאמים, בעת השיפוץ מבצעים גם את ההתאמות הדרושות להם ובכך מנצלים את העבודה של בעל המקצוע.

 

ישנה אפשרות גם להכנה בלבד של חדר האמבטיה לנכה מבלי להתקין את האביזרים, ז"א עדיין לא להנגיש אותה אלא רק להגדיל את פתח הכניסה ולהתאים גבים מסוימים שלא יפריעו למשתמש הנוכחי בה, אם הזמן האמבטיה תיהיה מוכנה גם בעבור נכים במידת הצורך יהיה צריך להתקין את האבזרים ואולי להחליף את האמבט למתאים.