מחפש אחר קבלן?

מיטב הקבלנים לשירותכם, השאירו פרטים וקבלו במהירות עד שלוש הצעות מחיר!

קבלן גבס בבאר שבע

דרך 'טופ שיפוצים' תוכלו לקבל הצעות מחיר מעד 3 קבלני גבס בבאר שבע כדי להשוות בין איכות העבודות שלהם ובין המחירים שהם נותנים לכם.

מצאו קבלן גבס בבאר שבע במחיר זול

בשביל למצוא קבלן גבס בבאר שבע במחיר זול קודם כל צריך להבין שהמחיר של קבלן גבס בעיר לא מורכב רק מעבודות הגבס שתצטרכו ממנו, אלא גם מהתמחור של אותו קבלן גבס. תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות מקבלן גבס בבאר שבע גם על אותה העבודה בדיוק.

 

קבלת מספר הצעות מחיר תעזור לכם לערוך השוואת מחירים, מה שיכול לחסוך לכם עשרות אחוזים מהמחיר הסופי שעליו תסכמו. השאירו פרטים ותקבלו עד 3 הצעות מחיר מקבלני גבס בבאר שבע כדי שתוכלו להשוות ולחסוך.

 

קבלן גבס בבאר שבע

מה המחיר עבודות גבס בבאר שבע? ראו מחירון

הוספנו לכם מחירון של עבודות גבס בבאר שבע שביקשו מאיתנו הרבה. תוכלו לראות מחירים נוספים במחירון השיפוצים המלא שלנו (יש עמודה ספציפית על גבס).

מחירון עבודות גבס בבאר שבע

מחיר בניית קיר גבס בבאר שבע

המחיר הוא לפי מטר רץ והוא כולל את לוחות הגבס.


125 - 150 ש"ח
מחיר בניית תקרה אקוסטית

המחיר המוצג הוא למ"ר והוא כולל את החומרים.


160 - 200 ש"ח
מחיר ספריית גבס ללא תוספות

ספריית גבס ללא תוספות של עץ או תאורה במחיר לפי מטר.


250 - 300 ש"ח
מחיר שבירת קיר גבס

מחיר שבירת קיר גבס לפי מ"ר.


60 - 100 ש"ח

הדפס מחירון

עבודות גבס נפוצות בבאר שבע

הוספנו לכם רשימה של עבודות גבס בבאר שבע נפוצות. זו היא כמובן רשימה חלקית ותוכלו למצוא דרכנו קבלן גבס בבאר שבע שיבצע את כל עבודות הגבס שתצטרכו.

  • בניית קיר גבס: בניית קיר גבס בסלון, לצורך הפרדה בין חדרים, בתוך האמבטיה או גם בתור קיר אקוסטי למשרד או לחדר מוזיקה בבית.
     
  • ספריית גבס: אם אתם מחפשים איך לאחסן את הספרים או דברים אחרים בבית שלכם ספריית גבס יכולה להיות פיתרון מעולה.
     
  • עיצובים בגבס: לתקרה, חדר האבטיה או כמובן לסלון ולחדר. עיצובים בגבס היא חלופה זולה וטובה למי שמחפש מראה ייחודי, נקי או מותאם אישית.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

כך תמצאו קבלן גבס מומלץ בבאר שבע

בשביל למצוא קבלן גבס מומלץ בבאר שבע קודם כל בדקו שמדובר בקבלן רשום בפנקס הקבלנים. קבלן רשום היא הוכחה לכך שמדובר בקבלן שעובד לפי חוקי ונהלי המדינה, יש לו ניסיון של לפחות 5 שנים והוא יכול לקבל עבודות בנפח גדול.

 

מעבר לכך כשאתם מסתכלים על קבלן גבס בבאר שבע חפשו באינטרנט עבודות גבס קודמות שלו כדי לראות את רמת הדיוק בפרטים והגימורים שלו. ככה תוכלו לראות אם מדובר בחאפר או בקבלן גבס רציני שעושה את העבודה שלו בצורה רצינית ויסודית.