מחפש אחר קבלן?

מיטב הקבלנים לשירותכם, השאירו פרטים וקבלו במהירות עד שלוש הצעות מחיר!

בניית קומה שנייה

יש לכם בית פרטי ואתם מעוניינים לבנות בו קומה שנייה? בניה של קומה נוספת יכולה להיות בצורת גלרייה מעץ (כחצי קומה) או ממש קומה נפרדת בבנייה הכוללת קבלן ומהנדס, כך או כך - כל האפשרויות אצלנו ב"טופ שיפוצים", פנו אלינו וגלו מהי העלות לכך וקבל הצעה.

מהי העלות של בניית קומה שנייה?

מחיר בניית קומה שנייה בבית פרטי נקבע על פי שטח, על פי ההכנות הקיימות והאם צריך לחזק את יסודות המבנה לפני בנייה של קומה נוספת, בנוסף האם מדובר על בניה קלה או מבטון? ישנם כלכך הרבה משתנים שקשה לומר באופן וודאי ואפילו לתת טווח הגיוני לעלויות כאלו, מה שכן אפשר זה לתת דוגמאות של עבודות שקבלנים ביצעו בעבר, למשל בניה קלה של קומה נוספת בבית פרטי על שטח של 60 מ"ר עולה בסביבות ה- 80 אלף ש"ח, אם נלך על בנייה רצינית יותר מבטון בשטח של 100 מטר המחיר נע בין 180 - 220 אלף שקלים, אפשרות נוספת היא בנייה של חצי קומה בעצם מעין גלרייה כזו עם חדר שינה בדרך כלל בניית קומה כזו נעשת מעץ ומחיר ל-25 מטרים נע בין 30 - 50 אלף ש"ח.

בניית קומה שנייה

בניית קומה נוספת בבניין מגורים - מה צריך לדעת?

אתם מתגוררים בקומה האחרונה בבניין מגורים ורוצים לבנות עוד קומה? קודם כל אתם צריכים לקבל את הסכמת הדיירים, לפחות כ-75%, לאחר מכן לקבל היתר בנייה ואישור של הערייה ומהנדס בניה ורק אחרכך להתחיל בכל התהליך. בין אם זה לבצע ניסור בטון לצורך בניית המדרגות, לבדוק האם לבנות בנייה קלה או אפשר לבנות באמצעות בטון או שמא עץ.

בניית קומה שנייה בבית פרטי, פשוט יותר

אם אתם בתחילת תהליך של בניית בית פרטי עד מפתח עם קבלן ואין לכם מספיק תקציב לבנות עוד קומה אז כדאי לכם לעשות הכנות לשם כך חיזוקים מתאים ובניית עמודים בהתאם לכך שבמידה ובהמשך ובעוד כמה שנים תרצו לבצע הרחבה לבית קיים ולבנות קומה שנייה זה יתאפשר לכם מבלי להוסיף תקציב ענק בעבור חיזוקי יסודות המבנה, בניית תשתיות מחדש ועוד. בכל זאת אם אתם בעלי בית פרטי קיים ורוצים להוסיף לו עוד קומה זה גם אפשרי ועל מנת לחסוך בעלויות כדאי לבנות בשיטת הבנייה הקלה. חסכון נוסף בעלויות יכול להתבצע באמצעות וויתר על מערכות אינסטלציה מורכבות, כמו למשל חדר אמבטיה. כך שלמעשה אם הנכם מעוניינים במסגרת השדרוג לבצע גם הוספה של אמבטיה רצוי שתדעו את המחירים לשיפוץ אמבטיה אשר משקפים את העלויות פחות או יותר.

בניית קומה נוספת

הזמינו דרך "טופ שיפוצים" וקבלו הצעות של קבלנים

טופ שיפוצים אינה חברת שיפוץ מן המניין והיא למעשה פורטל המשמש כמינוף להשוואת מחירים, בין קבלנים הפועלים איתנו תמצאו את אלו הרשומים, מוסמכים ואפילו שיפוצניקים ועוד חברות מובילות כאשר תפנו אלינו אנו נדאג לכם לקבלת הצעות מחיר בעבור כל שירות הקשור לענף ותחום השיפוצים, הבנייה וכל מה שסובב אותו, החל מבנייה של קומה נוספת ועד לשיפוץ בית ישן. בנוסף אנו יודעים שברגע שתשוחחו עם כמה אנשי מקצוע במקביל תוכלו להיות ממוקצעים יותר ולדעת מהם העלויות בעבר כל דבר ואף לחסוך במחירים.