רוצים לצבוע את הדירה?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

צביעת דירה ברעננה

צבעי ברעננה בזול מוצאים בפורטל טופ שיפוצים! השאירו פרטים או חייגו ונדאג שתקבלו בחזרה עד שלוש פניות למטרת השוואת מחירים בעבור צביעת דירה ברעננה ועבודות צבע נוספות.

השוואת מחירים בין צבעים ברעננה

צריכים לצבוע את הדירה? רוצים להוזיל בעלויות? בעזרת השוואת מחירים בטופ שיפוצים אתם בהחלט יכולים! השאירו פרטים באתר ונדאג שתקבלו עד שלוש פניות של צבעים ברעננה והסביבה. כעת, השוו בין הצעות המחיר שקיבלתם מהם ובחרו בהצעת המחיר הזולה ביותר בעבור צביעת דירה ברעננה.
 

צביעת דירה ברעננה

כמה עולה צביעת דירה ברעננה?

מחיר צביעת דירה ברעננה בגודל של שלושה חדרים נע בין 3,000 - 3,550 ש"ח. המחיר כולל את החומר והעבודה. ניתן לראות עוד מחירי צביעת דירה כאן.


מחיר ממוצע לצביעת דירה ברעננה (3 חדרים)

מחיר ממוצע לצביעת דירה ברעננה (3 חדרים): 3275 ₪

טווח מחיר גבוה 3550 ₪

טווח מחיר נמוך 3000 ₪

איזה עבודות צבע נוספות תמצאו כאן?

בעזרת טופ שיפוצים ניתן למצוא כל סוג של עבודת צבע ברעננה ובכלל ברחבי הארץ, בין אם היא עבודה קטנה או גדולה, אלו הכי נפוצות בעירכם:

  • צביעת משרדים ברעננה: בעלי משרד? צריכים צביעה מקצועית מבלי להפריע לעובדים בשעות העבודה שלהם? ניתן להזמין צבעי שיגיע מחוץ לשעות הפעילות, יבצע את העבודה ותגידו ליום חדש עם משרד צבוע.
     
  • תיקוני שפכטל: חורים בקירות? סדקים? תיקוני קיר תמיד צריך לעשות, בין אם זה לפי צביעת דירה ברעננה או סתם לתחזוקה שוטפת של ביתכם.
     
  • צביעה חיצונית: לצבוע בית באופן חיצוני זה לא פשוט כלל, יש צורך בציוד ובאישורים מתאימים לעבודה בגובה (אם זה מעל ל-2 מטרים גובה).
     
  • סיוד דירות: כמו שמבצעים צביעת דירות, כך בדומה עושים סיוד דירות רק במקום צבע אקרילי, משתמשים בסיד - שהוא זול יותר ויש לו את היתרונות והחסרונות שלו.
     
  • עבודות צבע נוספות: אפשר גם לצבוע חדר מדרגות, מעקות, משקופים ועוד.


בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

קבלן צבע ברעננה או צבעי?

איך יודעים מתי להזמין קבלן צבע ומתי צריכים צבעי ברעננה? בעיקר על פי גודל העבודה! אם צריך לצבוע דירה באופן סטדנרטי, חלק ממנה או עבודה דקורטיבית אחרת בצבע - אתם צריכים צבעי. אם מדובר על כמה דירות, פרויקט חדר, צביעה חיצונית או משרד גדול. עדיף להיעזר בקבלן צבע שיודע לספק מענה במקרים מסוג זה.