משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

רעיונות לצביעת קירות

מחפשים רעיונות לצביעת קיר בסלון? בחדר השינה? ברחבי הבית או בחדרי ילדים ומשחק? ערכנו בעבורכם רעיונות ואפקטים שכל אחד יכול לעשות בקיר ולקבל שדרוג מדהים לקיר הבית.

רעיונות לצביעת קיר בסלון

  • צביעת קיר בצורות גיאומטריות: מבין הטרנדים החמים, קל לביצוע ובהחלט נותן אפקט מרשים.

קיר גיאומטרי

אהבתם? הכנו מדריך לצביעת קיר גיאומטרי, תוכלו גם לראות בסרטון:

  • קיר כוח בסלון, שימוש בצבע חזק ובולט: ראשית צריך לבחור את הקיר הנכון לצבוע, בדרך כלל עדיף קיר רציף - ללא חלונות או אלמנטים שיפריעו לרצף שלו.

קיר סלון בצבע עז

  • צביעת קיר כוח עם אפקט: כיום אצל נירלט, טמבור וחברות הצבע המובילות קיימות סדרות שלמות של אפקטים בצבע, פשוטות ונוחות לשימוש, הנה דוגמא:

קיר עם אפקט בסלון

רעיונות לצביעת קיר חדר השינה

  • צביעת קיר עם מסגרת: צובעים קיר בחדר השינה בצבע שונה ומוסיפים 20 ס"מ בתקרה, בקיר משמאל ומימין, ככה יוצרים מעין מסגרת. יש לנו מדריך שמסביר איך לצבוע קיר לבד  ותוכלו לראות בסרטון גם כן:

  • קיר עם אפקט בטון: אם לא בא לכם להשקיע במיקורטופינג עם בטון, אפשר ליצור אפקט באמצעות צבע, כך זה נראה:

קיר עם אפקט בטון בצבע

  • קיר כוח בחדר שינה בצבע חזק: תמיד זה עובד, צבע עז וחזק יבליט את הקיר וישדרג את נראות החלל.

קיר בחדר השינה בצבע חזק

רעיונות לצביעת חדרי ילדים

  • הפיכת קיר למגנטי:  יש לנו מדריך על צביעת קיר מגנטי כאן, בסרטון הבא תוכלו לראות בדיוק איך עושים זאת. בנוסף אפשר לצבוע שכבה מעל בצבע גיר ואז אפשר גם לקשקש עליו.

  • צביעת קיר והדבקת מדבקות: כיום אפשר למצוא מדבקות לקיר בכל מקום והמגוון לחדרי הילדים הוא עצום. הנה דוגמא של צביעת קיר והדבקת מדבקות:

צביעת חדר ילדים עם מדבקות

  • שילוב בין צבעים וטקסטורות: רוכשים 2 צבעים שונים, אפשר אחד חלק ואחד עם אפקט ופשוט יוצרים.

צביעת קיר עם 2 צבעים שונים

ואיזה אפשרויות נוספות יש?

מעבר לרעיונות לצביעת קירות, ישנם עוד כמה אפשרויות לשדרוג נראות הקיר, הנה כמה מהן:

כמו כן, תמיד ניתן להזמין בעל מקצוע לביצוע עבודה במידה והיא מסובכת לכם, למשל צבעי או שיפוצניק דרך פורטל טופ שיפוצים. אגב, אצלנו תקבלו עד שלוש הצעות מחיר של נותני שירות שונים מאזורכם, בחינם וללא התחייבות. בנוסך, ניתן לברר ממוצע מחירים באמצעות האתר דרך המחירונים שלנו, אלו המחירונים המתאימים ביותר:

איזה אלמנט עיצובי מוסיף קיר כוח?

ראשית, מה זה קיר כוח בכלל? זהו קיר יחיד ובולט בחלל - בדרך כלל נראה קיר כוח בסלון, בחדר השינה, חדר ילדים ואפילו בפינת האוכל. קיר כוח למעשה גורם לנו לקבל אפקט בולט ומוהבק שהחלל מעוצב לעילא, באמצעות שימוש בקיר אחד בולט אנו יכולים לשדרג נראות של חלל שלם ולטשטש מגרעות אחרות.