משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

גובה תליית טלויזיה

רוצה לדעת מהו הגובה לתליית טלויזיה מהרצפה? באיזה גובה תולים טלויזיה על קיר בסלון או בחדר השינה? וגם חלוקה לתליית טלויזויה לפי אינצ'ים (55, 65 וגם 75 אינץ'). כל המידע וההמלצות כאן.
 

שאלת גולש

מהו גובה תליית טלויזיה בסלון?

 

תשובה: בין 80 - 90 ס"מ מהרצפה

     
 

על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר יש "לחלק" את הטלויזיה ל-3 חלקים (לרוחב). ניתן לסמן באמצעות מדבקה לנוחות. כעת שבו על הספה בסלון - אם גובה העיניים שלכם מגיע לחלקו העליון של השליש התחתון של הטלוויזיה זהו הגובה האידאלי בעבורכם. בדרך כלל הוא גובה תליית טלוויזיה על קיר בסלון מסתכם ב80 עד 90 ס"מ מהרצפה.
מסתבכים? ניתן להזמין הנדימן לצורך עבודה זו.

 
     

 

גובה טלוויזיה אידאלי

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900


 

שאלת גולש

מה גובה תליית טלוויזיה בחדר שינה וחדר הילדים?

 

תשובה: בין 120 - 140 ס"מ מהרצפה

     
 

בחדר השינה ובחדרי הילדים בדרך כלל צופים בטלוויזיה בשכיבה מהמיטה ותולים אותה באמצעות זרוע לקיר (כאשר היא מוטה בזווית כלפי מטה). הגובה האידאלי הוא בין 120 - 140 ס"מ מהרצפה.

 
     

 


 

שאלת גולש

באיזה גובה מתקינים טלויזיה 65' על הקיר?
(גם 55' ו-75' אינץ')

 

תשובה: החל מ-70 ועד ל-90 ס"מ

     
 

נסביר, גובה טלוויזיה של 65 אינץ' צריך להיות לערך כ-80 ס"מ מהרצפה (כן פחות מהממוצע הכתוב בחלק הראשון). הסיבה היא שמסכים גדולים צריכים להיות נמוכים יותר בגלל גודלם.
תליית טלוויזיה 75 אינץ' תיהיה בגובה של 70 ס"מ ואילו 55 אינץ' בגובה הסטנדרטי שנע בין 80 - 90 ס"מ. חשוב לנו לחדד: בפסקה הראשונה ישנו כלל (חלוקת המסך ל-3 לרוחב, זוכרים?) - לפיו צריך לפעול. כמו כן, ככל שהסלון גדול יותר והמרחק ממסך הטלוויזיה גדול יותר ישנה פחות השפעה של הגובה ההתחלתי שלה.

 
     

 


עוד שאלות שגולשים שאלו אותנו בנושא:

באיזה גובה שקע טלוויזיה בחדר שינה?

ישנם 2 אפשרויות, ראשית להתקין בגובה אמצע תליית הטלוויזיה בחדר השינה שנע בין 120 - 140 ס"מ בדרך כלל (גובה תליית הטלוויזיה). ככה שהטלוויזיה מסתירה את השקע. האפשרות השניה היא לעשות גובה סטנדרטי ולבצע חציבת תעלה בקיר (קוברה) שהכבלים לטלוויזיה יעברו משם.


מהו גובה שידת טלויזיה?

כמובן שיש המון סוגים, אך גובה אידאלי להניח על גביו טלוויזיה יהיה בין 50 - 65 ס"מ (כאשר רגלי הטלוויזיה מוסיפים עוד 5 -7 ס"מ). אם עושים קיר טלוויזיה מגבס רצוי לחשב את המרחק מראש ולקחת בחשבון בליטה או הטמעה של המסך.


באיזה גובה להתקין זרוע לטלויזיה?

זרוע מותקנת בדרך כלל בחדר השינה, לפי כך גובה הזרוע יהיה בממוצע כ-130 ס"מ מהרצפה - מרכז גובה הטלוויזיה.




 

גולשים התעניינו גם בנושאים: