משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

חוזה קבלן מפתח

פרויקט בניה? סגרתם עם קבלן וצריכים חוזה מול קבלן מפתח? כאן ניתן להוריד הסכם קבלן מפתח בחינם לגמריי.

הורדת הסכם קבלן מפתח

כאן ניתן לבחור באחת מן הפורמטים הבאים: PDF או גרסת DOC, אשר ניתנת לעריכה לצורך התאמה אישית. *אין להסיר את הלוגו של "טופ שיפוצים" מן המסמכים.

 

⤓ הורדת חוזה קבלן מפתח בגרסת .PDF ⤓ הורדת חוזה קבלן מפתח בגרסת .DOC

 

דיסקליימר "אין באמור כדי להוות ייעוץ משפטי,  חוות דעת או תחליף לייעוץ משפטי אצל עו"ד, האמור לעיל נועד להתרשמות בלבד ולכן יש לפנות לעו"ד לצורך קבלת ייעוץ משפטי מעורך דין בהתאם לנסיבותיו הייחודיות של המקרה."

דגשים חשובים לחוזה מול קבלן עד מפתח

אלו הם הסעיפים המרכזיים בחוזה אשר אסור להקל בהם ראש:

  • אחריות ובטיחות: ראשית יש לוודא שהקבלן בעל ביטוח צד ג' המתאים לכיסוי גם על קבלני המשנה וגם על עובדיו הישירים. כמו כן, ביטוח נגד נזקים צד ג' שעשוים להיגרם למבנה או לשכנים ואף לתשתיות. בנוסף יש לוודא שאכן הקבלן עובד על פי תנאי הביטחות בעבודה.
     
  • ניהול לוחות זמנים: הקבלן צריך לתת את תאריך תחילת העבודה ואת תאריך סיום העבודה. במידה והקבלן חורג מהתאריך עליו לשלם "קנס" / "פיצוי" למזמין השירות בעבור כל יום איחור. את גובה הפיצוי יש להכניס בחוזה.
     
  • תנאי תשלום: מדובר על עבודה מול קבלן מפתח, כך שהוא אחראי לכלל שלבי בניית הבית, לכן התשלום צריך להיות בהתאם ועל פי התקדמותו, לדוגמא "מקדמה 15% ולאחר מכן יציקה עוד 10%" וכן הלאה. ניתן לראות דוגמא לתנאי תשלום לקבלן כאן.
     
  • היקף העבודה: בפרויקטים גדולים חשוב מאוד להיכנס גם לפרטים הקטנים. היקף העבודה צריך ידוע שהוא מא' ועד ת'. אך אם יש גם התקנה של מזגנים, דלתות פנים, כלים סניטריים ועוד - יש לציין כל פרט ופרט בנספח הכולל מפרט מלא.

חוזה קבלן מפתח

כיצד הסכם עם קבלן מפתח מסייע לי?

בכל תחומי הבניה והשיפוצים, חוזים מול קבלנים משרתים את הלקוח יותר מאשר את הקבלן. בין אם זה בשמירה עליכם מבחינת תשלום על פי התקדמות, חריגה בזמנים והגדרת "פיצוי בגין איחור", סוגי החומרים והיקף העבודה וכמובן תחומי אחריות, בטיחות בעבודה וביטוח המכסה נזקים הן לרכוש והן נזקים לנפש.

השוואת מחירים ומציאת קבלן מפתח

אז פורטל טופ שיפוצים מאפשר לכם לערוך השוואת מחירים לכל סוג של עבודה, החל משיפוץ, בניה, צבע, גבס ועוד. ניתן למצוא מאגר קבלנים מסוגים שונים וכמובן גם לערוך השוואה בין קבלני מפתח השונים על פי אזור המגורים שלכם. בהשארת פרטים באתר תוכלו לקבל בחזרה עד שלוש פניות של קבלני מפתח, לערוך בינהם השוואת מחירים ולבחור במתאים לכם.