משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

רצף בראשון לציון

צריכים להזמין עבודת ריצוף לבית שלכם? דרכנו תוכלו להזמין רצף בראשון לציון ולערוך השוואת מחירים שתעזור לכם להוריד את המחיר הסופי. בנוסף תוכלו לראות מתי צריך לפרק את הריצוף ומתי ניתן לעשות הדבקה בלבד.

השוואת מחירים בין רצפים בראשון לציון

לפני שמזמינים את שירותיו של רצף בראשון לציון חשוב לנו להבהיר שהמחיר הוא לא קבוע והוא משתנה בהתאם למספר גורמים. ראשית המחיר ישתנה בהתאם לסוג העבודה שתצטרכו (הדבקה בלבד, פירוק), בהתאם לגודל של השטח אותו תרצו לרצף וגם בהתאם למחיר אותו קובע הרצף.

 

לא כל רצף בראשון לציון יקח לכם את אותו המחיר גם אם תזמינו את אותה העבודה בדיוק. לכן אנחנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים בין רצפים שונים. השאיר פרטים ותקבלו מאיתנו שמות של 3 רצפים בראשון לציון בשביל להתחיל לערוך את השוואת המחירים ובכך לחסוך.

 

רצף בראשון לציון

כמה עולות עבודת ריצוף בראשון לציון?

צירפנו לכם מחירון עם טווחי מחירים של עבודות ריצוף נפוצות בעיר. אם תרצו תוכלו להסתכל על מחירון ריצוף.

מחירון ריצוף בראשון לציון

עלות הדבקת ריצוף לבית

הדבקה של הריצוף בלי פירוק. המחיר הוא למ"ר


100 - 150 ש"ח
מחיר פירוק ריצוף והדבקה שלו מחדש

כולל פינוי פסולת לאחר העבודה. המחיר המוצג הוא למ"ר.


150 - 210 ש"ח
ריצוף חוץ בהדבקה

המחיר הוא למ"ר והוא לא כולל את האריחים.


125 - 150 ש"ח

הדפס מחירון

רצפים לכל צורך

כשאתם מחפשים רצף בראשון לציון חשוב מאוד להגיד לאיזה צורך אתם צריכים. עבודות ריצוף של מחסן, מקום שנוטה לצבור הרבה חלודה, מכות ואבק, לא תהיה עבודת ריצוף של חדר אמבטיה או של גינה. ריצוף לחדר אמבטיה יכלול חיתוכים מסויימים למים, לצורך הדוגמה. אם יש צורך בריצוף למחסן תעשייתי מומלץ להשתמש בבטון מחולק או בPVC.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

מתי צריך לפרק את הריצוף ומתי ניתן לעשות הדבקה?

פירוק ריצוף יהיה חשוב במקרים שבהם יש צורך בתיקון בתשתית או באינסטלציה. בנוסף במידה ויש לכם כבר ריצוף הדבקה של ריצוף מעליו יכולה לגרור עוד בעיות שיקחו עוד זמן ועוד כסף לתקן כמו הגבהה של הדלתות. הדבקת ריצוף אפשרית במקרה שלא יהיה לכם צורך בהגבהה של הדלתות, אין בעיה באינסטלציה שצריכה תיקון ובמקרה שאין לכם ריצוף כרגע כמו במקרה של בטון.