משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

מתקין דלתות בתל אביב

הזמינו מתקין דלתות בתל אביב שיתקין או יחליף את דלתות הכניסה או דלתות הפנים בבית שלכם. מתקין הדלתות יגיע עם הדלת שתבחרו בהתאם לצורך שלכם. בעמוד תוכלו לראות אילו דלתות נפוצות כדי לעזור לכם לבחור במידה ואתם מתלבטים.

השוואת מחירים בין מתקיני דלתות בתל אביב

כשאתם מסתכלים על המחיר של מתקין דלתות בתל אביב צריך להבין שהמחיר הוא לא קבוע, והוא משתנה בהתאם לסוג הדלת שתצטרכו להתקין, מספר הדלתות שתצטרכו וגם המחיר עצמו של מתקין הדלתות. לא כל מתקין דלתות בתל אביב יקח לכם את אותו המחיר אפילו אם מדובר על אותה העבודה.

 

לכן אנחנו ממליצים לכם לקבל מספר הצעות מחיר שונות ממתקיני דלתות בעיר - ככה תוכלו לערוך השוואת מחירים ולחסוך. התקשרו אלינו וקבלו פרטים של 3 מתקיני דלתות בתל אביב. ככה תוכלו להתחיל להשוות, ולחסוך.

 

מתקין דלתות בתל אביב

מה המחיר של מתקין דלתות בתל אביב?

עקב העובדה שהמחיר לא קבוע לא נוכל לתת לכם מחיר אחד ברור להתקנת דלתות בתל אביב אבל כן נוכל לתת לכם טווח מחירים להתקנה של דלתות נפוצות. אם לא מצאתם את סוג הדלת שאתם מחפשים תוכלו להסתכל על מחיר התקנת דלתות

מחירון מתקין דלתות בתל אביב

התקנת דלת פלקסבורד

המחיר כולל הובלה, התקנה ואת רכישת הדלת עצמה.


1,600 - 1,800 ש"ח
מחיר דלת פולימר

דלת עמידה בפני מים, המחיר כולל את הדלת ההתקנה וההובלה.


2,000 - 2,200 ש"ח
מחיר של דלת כניסה בסיסית

המחיר כולל את הדלת ואת ההתקנה. הוא יכול להשתנות במקרים של התקנה מורכבת יותר.


2,500 - 3,000 ש"ח

הדפס מחירון

סוגי דלתות פנים נפוצים

אם אתם מחפשים התקנת דלתות בתל אביב אבל האמת שאתם לא 100% בטוחים איזו דלת מומלצת לאיזה שימוש - פה נוכל לעזור לכם עם 3 סוגי דלתות נפוצים:

  1. דלת פולימר: הדלת למקלחת שלכם. פולימר עשוי ממעין פלסטיק ולכן הוא פחות רגיש לרטיבות שכמובן נפוצה בחדרי אמבטיה. זו הזדמנות להזכיר שאם אתם צריכים להתקין דלת לאמבטיה, תוכלו להוריד במחיר אם יש לכם עבודות נוספות ותזמינו שיפוצניק אחד לכל העבודות האלו.
     
  2. דלת פלקסבורד: הדלת למניעת רעשים. דלת פלקסבורד עשויה משבבי עץ דחוסים והיא כבדה ואוטמת רעשים בצורה הטובה ביותר.
     
  3. דלת כוורת: הדלת כשאתם מנסים לחסוך. דלת כוורת מ- 2 דיקטים וקרטונים בצורת כוורת בתוכם (מפה השם). זו דלת שלרוב מתקינים מתי שאין צורך בדלת מורכבת מדי, כזו שרק תעשה את העבודה של להיות דלת.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

מה חשוב לבדוק לפני התקנת דלת כניסה?

לפני שאתם מזמינים מתקין דלתות כניסה וקונים דלת חדשה חשוב קודם כל לוודא שמדובר בדלתות שהם באותו הגודל. ככה תמנעו צורך של שבירת הקיר בשביל התאמת הגודל של הדלת החדשה. בנוסף מומלץ לבדוק שאין צורך בפירוק של המשקוף או הריצוף מעבר לכמות המינימלית הנדרשת בשביל התקנת הדלת. במקרה הזה תוכלו להזמין את מתקין הדלתות מראש לבדיקה של הנושא. כמו כן, אם אתם חושבים לערוך בנוסף שיפוץ או עבודות צבע, ניתן דרך טופ שיפוצים להזמין צבעי בתל אביב בדיוק לעבודות מסוג זה.