משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

מתקין דלתות בקריות

מחפשים להתקין דלת חדשה בבית שלכם? דרך טופ שיפוצים תוכלו לקבל הצעות מחיר מ- 3 מתקיני דלתות בקריות כדי למצוא מתקין דלתות מומלץ במחיר טוב יותר.

איך מוצאים מתקין דלתות בקריות בזול

אם אתם רוצים למצוא מתקין דלתות בקריות בזול נצטרך קודם כל לומר שהמחיר שלו הוא לא קבוע והוא משתנה. הא כמובן משתנה בהתאם לסוג הדלת שתרצו להתקין, אבל גם תלוי במחיר של מתקין הדלתות.

 

בגלל העבודה שלא כל מתקין דלתות בקריות יקח לכם את אותו המחיר מומלץ לעשות השוואת מחירים בין מתקיני דלתות שונים. ככה תוכלו לחסוך במחיר מבלי להתפשר על איכות השירות. אחרי שתיצרו איתנו קשר תקבלו מאיתנו פרטים של 3 מתקיני דלתות בעיר שלכם וככה תוכלו לתחיל בהשוואת המחירים.

 

מתקיני דלתות בקריות

מחיר התקנת דלתות בקריות

כמו שאמרנו מחיר התקנת דלתות בקריות תלוי בסוג הדלת שתרצו להתקין. הוספנו לכן מחירון חלקי של התקנת דלתות. אם תרצו תוכלו להסתכל על מחירון מתקין דלתות. שימו לב שהמחירים כוללים את הדלת עצמה ואת ההתקנה.

מחירון התקנת דלתות בקריות

מחיר התקנת דלת פולימר

דלת עשויה מפולימר ועמידה בפני רטיבות.


2,000 - 2,200 ש"ח
מחיר התקנת דלת כניסה בסיסית

כאמור, המחיר כולל את הדלת עצמה.


2,500 - 3,000 ש"ח
מחיר התקנת דלת כוורת

דלת פשוטה שלא תהיה עמידה לאורך זמן אך במחיר זול יותר.


1,400 - 1,600 ש"ח

הדפס מחירון

איך מוצאים מתקין דלתות מומלץ?

בשביל למצוא מתקין דלתות מומלץ קודם כל נסו לראות עבודות קודמות שלו. ככה תוכלו לראות שאתם מרוצים מהעבודה שלו.במיוחד אם יש צורך בעבודה נוספת כמו התקנה של משקוף. בנוסף כדאי לוודא שאתם מקבלים אחריות על הדלת שהוא מתקין וגם אחריות על ההתקנה עצמה.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

סוגי דלתות פנים נפוצים להתקנה

הוספנו לכם סוגים נפוצים שתמצאו על ידי מתקין דלתות בקריות:

  • דלת כוורת: סוג הדלת הזול ביותר וגם הנפוץ ביותר בארץ. הדלת מורכבת מדיקט ולוחות עץ והוא לא מאוד עמיד לרטיבות או לאורך זמן.
     
  • דלת פולימר: דלת פולימר עמידה בפני מים לכן מומלצת להתקנה באמבטיה. אם אתם במהלך שיפוץ חדר אמבטיה אולי כדאי לכם לשקול את הדלת הזו.
     
  • ציפוי פורמייקה: הדלת עצמה לרוב עשויה מעץ אבל תוכלו להוסיף ציפוי פורמייקה לשדרוג הנראות.