מתכננים לשפץ את הדירה?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

חיפוי קיר מטבח

מחפשים הצעות מחיר עבור חיפוי קיר מטבח? הגעתם אל המקום הנכון! ב'טופ שיפוצים' תוכלו לקבל הצעת מחיר מבעל מקצוע אשר מתמחה בחיפוי קירות למטבח במגוון רחב שמתאים למטבח מודרני, כפרי ועוד. מצאו חיפוי ממגוון חומרי גלם כמו קרמיקה, זכוכית, עץ, דמוי עץ וחומרים נוספים.

חיפוי קיר מטבח לבית או לדירה

בין אם אתם מתגוררים בבית פרטי או בדירה, סביר להניח שבמקודם או במאוחר תצטרכו שירות של בעל מקצוע עבור עבודת חיפוי קיר מטבח ובזול!  המטבח הוא חלק דומיננטי מאוד בחלל הבית ואנו נמצאים בו לא מעט במהלך היום. על כן חשוב מאוד לשמור על עבודה איכותית ברמת גימור גבוהה שתספק לכם שדרוג של ממש במטבח.

 

חיפוי קירות מטבח בבית

כמה עולה חיפוי לקיר המטבח? ראו:

מחיר חיפוי לקיר המטבח מתחיל ב- 90 ש"ח למ"ר לחיפוי מעץ ויכול להגיע גם ל- 200 ש"ח למ"ר בחיפוי של תלת מימד ואפילו אלפי שקלים לחיפוי בשיש. המחירים לפניכם:

מחירון חיפוי קיר מטבח

מחיר חיפוי זכוכית למטבח בהדפסה דיגיטלית?

המחיר למטר רבוע וכולל התקנה.


1,200 -1,900 ש"ח
כמה עולה חיפוי קיר למטבח משיש?

המחיר למטר, עבור לוחות גרניט פורצלן פשוטים


1,000 - 1,800 ש"ח
מחיר חיפוי קיר למטבח מעץ

המחיר למ"ר


החל מ-90 ש"ח
כמה עולה חיפוי קרמיקה למטבח?

מחיר למ"ר בעבור חיפוי קיר קרמיקה במטבח.


החל מ-100 ש"ח
כמה יעלה לחפות בתלת מימד?

לעוד מידע על מחיר חיפוי קיר תלת מימד.


120 - 180 ש"ח

הדפס מחירון

חיפוי קירות מטבח דרך 'טופ שיפוצים'

אין ספק שחיפוי קירות מטבח הוא הרבה יותר מטרנד חולף. כיום יותר ויותר אנשים משפצים את המטבח שלהם ומבצעים חיפוי קירות אשר מהווה פתרון דקורטיבי וגם מגן על הקיר מבפני העבודה השוטפת באיזור זה. בין אם יש לכם מטבח בסגנון מודרני או מטבח בסגנון כפרי - הפתרון של חיפוי קירות הוא כל כך מגוון ובגוונים וצורות שונות.

 

באמצעותו תוכלו ליצור בידול משמעותי בין המטבח שלכם למטבחים אחרים ולספק לעצמכם חלל מרהיב אשר ינעים את זמן עבודתכם בפעולות הבישול או האפייה. דרך האתר שלנו תוכלו לקבל מענה מהיר ואיכותי עבור התקנת החיפוי בביתכם במחיר זול והוגן.

 

חיפוי קיר מטבח

מה חשוב לדעת על חיפוי קירות מטבחים?

חשוב שתדעו שחיפוי קירות מטבחים הוא עסק למקצוענים. ישנם סוגים רבים של חיפויים ולא כל בעל מקצוע יודע להתקין את סוג החיפוי שאתם מחפשים. בנוסף, מאחר ולחיפוי יש תועלות נוספות מבלבד האסתטיקה בפן של שמירה והגנה על קירות המטבח מפני נזקים ורטיבות, חשוב לבצע התאמה נכונה בהתאם לחלל העבודה שלכם.

 

הקירבה של כל אזור אל מוקדי המים או הגז שעלולים להשפיע וליצור אדים, לחות ורטיבות. דרך הפורטל שלנו תוכלו לקבל מענה מקיף עבור חיפוי קירות פנים ובפרט מטבחים תוך שימת דגש על עבודה על בעלי מקצוע מהמובילים בתחום.

שאלות נפוצות:

ריכזנו מספר שאלות נפוצות בנושא חיפוי קירות מטבח, כולל תשובות המקצוענים של 'טופ שיפוצים'

באיזה סגנונות מטבח ניצור חיפוי לקירות?

מאחר והחיפוי הוא פונקציונאלי ומונע רטיבות ונזקים, נרצה להוסיף אותו כמעט בכל סגנון מטבח. בנוסף מאחר והוא משמש אלמנט עיצובי של ממש, הוא מתאים כמובן למטבח מודרני או מטבח כפרי וסוגים רבים נוספים.


מה חשוב לדעת על חיפוי קיר מזכוכית עם הדפסה?

אנו ממליצים שהחיפוי יהיה מודפס ולא מדבקה, על מנת למנוע בלאי מהיר וליצור עמידות גבוהה.


מה כדאי לבדוק לפני ביצוע חיפוי לקירות מטבח?

אנו ממליצים לבדוק את התאמת סוג החיפוי לחלל המטבח מבחינה עיצובית, לבחון תמונות ולקבל השראה וכמובן לוודא שהמחיר הוגן ומשתלם.


מצאו בעל מקצוע עבור חיפויי קיר למטבח שלכם

אנו ב'טופ שיפוצים' נסייע לכם בכל הקשור למציאת שיפוצניקים, נותני שירות ובכלל כל בעל המקצוע המומלץ והאיכותי ביותר עבור ביצוע חיפוי קיר למטבח. דרך האתר שלנו תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות ובכך לבצע השוואת מחירים שתוביל לחסכון משמעותי בעלויות שלכם. כל מה שנדרש מכם הוא למלא את הפרטים בטופס המצורף באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

סוגי חיפוי קיר למטבחים

כאשר אנו מדברים על חיפוי קיר למטבחים, חשוב שנבין שישנם סוגים רבים של סוגים וחומרי גלם שמהם מייצרים את החיפוי. יש שוני בין כל סוג מבחינת הפונקציונאליות שלו וחשוב שנדע להתאים אותו בצורה הנכונה לחלל המטבח שלנו. בנוסף גם התאמת הצבעים, הטקסטורות והגימורים היא קריטית בבחירת סוג החיפוי. 


  • חיפוי קיר מטבח זכוכית - בסוג זה של חיפוי קירות מטבח זכוכית נשתמש כאשר נרצה ליצור אווירת אסתטית ואלגנטית במטבח שלנו. ניתן לבחור במגוון גוונים של זכוכית ואפילו לבצע הדפסה של טקסטורות שונות על גבי הזכוכית. סוג חומר זה מעניק לנו הגנה מעולה ומשדר יוקרה של ממש.

  • חיפוי קיר מטבח שיש - מדובר לרוב על שיש גרניט בעל עמידות גבוהה מאוד לרטיבות או פעולות ניקיון. חיפוי שיש נחשב ליקר יותר מהאופציות האחרות. לסוג זה של חיפוי יש נוכחות רבה ועל כן הוא נתפס כאלמנט עיצובי של ממש בחלל המטבח.

  • חיפוי קיר מטבח קרמיקה או בריקים - הדבקת קרמיקה היא פתרון נפוץ מאוד גם במטבח כמו במקומות נוספים ברחבי הבית. הקרמיקות מוסיפות עניין רב למטבח ומשמשות אלמנט עיצובי בולט ובעל נוכחות. על כן מדובר בסוג מאוד נפוץ, גם בשל עלותו שנחשבת לנמוכה מאוד. ניקוי של האריחים מתבצע בצורה קלה ונוחה ולבריקים ישנה עמידות לאורך זמן רב, מה שמונע שחיקה.

  • חיפוי קיר מטבח עץ/ דמוי עץ - למי מכם אשר מחפש מראה טבעי תוך שמירה על נוחות בכל הקשור לניקיון ותחזוקה, חיפוי קיר מטבח עץ הוא הפתרון בשבילכם. הוא נפוץ מאוד במטבח בעיצוב כפרי וגם לעיתים במטבח מודרני וגם לרוב ניתן למצוא חיפוי מסוג זה במחיר משתלם וזול משמעותית מסוגים אחרים. סוג זה נפוץ מאוד כאשר ניתן לבצע חיפוי בעץ לקירות בבית במקומות נוספים חוץ מהמטבח וליצור הרמוניה בין האיזורים.

למה צריך חיפוי קיר למטבחים?

אז התשובה הנפוצה ביותר עבור השאלה למה צריך חיפוי קיר למטבחים היא בשביל שיפור נראות המטבח מבחינה עיצובית ושדרוגו בכל הקשור לפן האסתטי. אך יחד עם זאת חשוב להבין שחיפוי קיר משמש אותנו גם להגנה מפני לכלוכים אשר נגרמים לרוב בשל השימוש השוטף במטבח: בישול, טיגון ופעולות נוספות. באמצעות החיפוי אננו יכולים למנוע כתמים או לחילופין רטיבות או עובש שנגרמים עקב השימוש במים בסביבה זו.