משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

חיזוק אריחים בבניין

אריחים נופלים מבניין זה דבר מסוכן ללא ספק וגם לא אסתטי. בעזרת טופ שיפוצים תוכלו להזמין חיזוק אריחים לבניין מסוג שיש, אבנים ועוד. ניתן להזמין חיזוק אריחים בכל גובה ולקבל מספר הצעות מחיר במהירות!

מהו מחיר חיזוק אריחים בבניין?

תמחור חיזוק אריחים בבניין עובד לפי מ"ר, כאשר המחיר נע בין 120 - 180 ש"ח למ"ר של חיזוק אריחי שיש לבניין ואבני חיפוי שונות. המחיר מתייחס לעבודה בגובה כאשר מבצעים חיזוק אריחים היקפי בכמה נקודות שונות. אם מדובר על עבודה נקודתית בלבד, המחיר יהיה יקר יותר ויש לבדוק זאת מול בעל המקצוע.

מחיר חיזוק אריחים למ"ר

מחיר חיזוק אריחים למ"ר: 150 ₪

טווח מחיר גבוה 180 ₪

טווח מחיר נמוך 120 ₪

מה הסיבה לכך שאריחים נופלים מבניין?

יש לא מעט סיבות לכך שאריחים נופלים מהבניין - הנה כמה מהן:

  • עבודה לא מקצועית של הקבלן: אם קבלן הבניין לא עשה את העבודה כמו שצריך, הגיוני שאריחים יפלו מהבניין, כיום אפשר לומר שמאוד מקפידים בנושא בגלל אסונות אשר קרו בעבר. אבל עדיין קיימים מבנים ישנים בהם לא ביצעו את העבודה באופן נכון ומקצועי.
     
  • הבניין נמצא באזור ים: אוויר הים מלא המלח, אשר גורם להתכלות של הדבק, אם לא בוצע עיגון כהלכה, אריחים יתחילו ליפול זה אחר זה.
     
  • בלאי טבעי: בדומה לאוויר הים, גם השמש הקופחת על האריחים מידי יום והרטיבות מהגשמים יכולה לגרום לדבק לבלאי טבעי. לכן חשוב לבצע עיגון לאריחים - למטרת חיזוק אריחים בבניין.
     
  • לא בוצע עיגון: היום נדיר למצוא בניין חדש ללא עיגון של אריחים, העיגון למעשה הוא קשירה נוספת של האריח אל המבנה באמצעות ברגים וחוט ברזל. מה שמוודא שגם אם הדבק משתחרר האריחים לא יפלו מהמבנה. בנוסף הוא מספק "חיזוק" נוסף לאריח.
     

כלים לחיזוק ועיגון

חיזוק אריחי שיש, אבן וכל סוג חיפוי

בפורטל טופ שיפוצים ניתן להזמין אנשי מקצוע וקבלנים העוסקים בחיזוק אריחים בבניין וכן גם בשירותי חיזוק לאריחי שיש, אבן ירושלמית וכל סוג חיפוי אבן חוץ כזה או אחר. יש גם אפשרות להזמנת שירות בעבודה בגובה, מה שבדרך כלל קורה בבניינים. השאירו לנו פרטים וקבלו בחזרה עד שלוש פניות, כך תוכלו לערוך בינהם השוואה ולהוזיל מחירים!

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

חיזוק אריחי שיש בגובה

קודם כל, לא רק אריחי שיש ניתן לחזק בגובה, אלא כל סוג אריח. אבל את אריחי השיש לרוב לא יהיה ניתן לחזק באמצעות סנפלינג אלא נצטרך מנוף או פיגום נייד כזה שמתאים לעבודות גובה. בגלל שאריחי השיש כבדים אדם לא תמיד מצליח להחזיק אותם ולכן יש צורך בציוד נוסף. כמובן שניתן לבצע חיזוק אריחי בניין בגובה לכל סוג אריח גם כבדים וגם קלים. השאלה מה תהייה העלות וככל שהאריחים כבדים וגדולים יותר וגם נמצאים בגובה - המחיר יהיה יקר יותר.
 

חיזוק אריחים בבניין

מהן הסיבות לביצוע חיזוק אריחים בבניין?

למעט מקרים בהם אריחי בניין נופלים, לא חסרים מצבים בהם צריך לבצע חיזוק אריחים בבניין, הנה הסיבות והפתרונות לכך:
 

הסיבה הפתרון
אריחים בניין מתנדנדים הדבקת האריחים ויישום רובה
חדירת מים ורטיבות באריחים יישום רובה ומריחת סילר
אריחי בניין נופלים עיגון אריחי הבניין
אריחי בניין עקומים יישור והדבקת אריחי הבניין
התיישנות המבנה בדיקה וביצוע עיגון במידת הצורך