משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

שיפוצים בשרון

צריכים לבצע שיפוץ דירה בשרון? עם "טופ שיפוצים" תוכלו למצוא קבלני שיפוצים בשרון בתוך כמה רגעים! השאירו פרטים או צרו קשר כעת עם נציג מטעמנו ונדאג לכך שקבלן שיפוצים בשרון יחזור אליכם עוד היום!

השוואת מחירי שיפוץ בשרון

רוצים לבצע השוואת מחירים במהירות? טופ שיפוצים כאן בדיוק בשביל זה! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד שלוש פניות שיהפכו במהרה להצעות מחיר של שיפוצניקים מהשרון, קבלני שיפוצים, חברות ועוד. השאירו פרטים או חייגו ונדאג שתקבלו בחזרה את הפניות במהירות. השירות ניתן ללא התחייבות או תשלום, אז נסו אותנו והתחילו גם אתם לחסוך!

כמה עולים שירותי שיפוץ בשרון?

המחיר צפוי להשתנות בעקבות מספר פרמטרים ולכן תמיד נדרש לקבל הצעת מחיר ממספר בעלי מקצוע או שיפוצניקים באזור השרון.

מחירון שיפוץ באזור השרון - דוגמאות נפוצות

שיפוץ דירת 3 חדרים באזור השרון

השיפוץ כולל צביעה של הדירה.


60,000 - 115,000 ש"ח
כמה עולה לבנות קירות גבס?

המחיר הוא לפי מטר מרובע .


65 - 85 ש"ח
שיפוץ של ארונות אמבטיה באזור השרון

המחיר כולל את החומרים.


400 - 650 ש"ח
הדבקה של קרמיקה על הקיר

כולל חומר סטנדרטי.


150 - 300 ש"ח
צביעה של חדר בודד

עלות החומרים נכללת במחיר הנקוב.


600 - 1,000 ש"ח
שיפוץ קומפלט עבור משרד

משרד בגודל של עד 150 מ"ר. - ראו מחירון שיפוץ משרד מורחב.


75,000 - 130,000 ש"ח
כמה עולה התקנת גג רעפים חרס?

התקנת גג רעפים על ידי גגן בשרון. המחיר הוא למ"ר.


30 - 50 ש"ח

הדפס מחירון


קבלן שיפוצים בשרון

מה כדאי לבדוק מול קבלני שיפוצים בשרון?

כאשר אתם בודקים שיפוצניק בשרון, כדאי שתחפשו עליו המלצות ברחבי הרשת שנרשמו על ידי לקוחות קודמים שלו. השאיפה היא למצוא בעל מקצוע איכותי ואמין שגם שומר על עבודה נקיה והכל במחיר הוגן ונוח. יש לא מעט חברות שיפוצים בשרון וחשוב גם לוודא את הזמינות והיכולת לבצע את העבודה הדרושה בזמנים מהירים תוך שמירה על רמה גבוהה.

איך נמצא חברת שיפוצים בשרון בקלות?

השימוש בפורטל של "טופ שיפוצים" יכול להסב לכם נחת, כאשר אתם פונים אלינו אתם מקבלים מידע נרחב על התחום, אינדיקציה נכונה על מחירים וכמובן שאנו דואגים לשדך לכם את מי שיבצע לכם שיפוצים בשרון בין אם זה בביתכם, במשרדכם או אפילו לחנות שלכם, בכל סוג של עבודה, גדולה או קטנה, תוכלו לקבל פתרון מקיף ומהיר על ידי השארת פרטים באתר או יצירת קשר מהיר עם נציג, נסו אותנו עוד היום - השירות ניתן בחינם וללא עלויות או התחייבויות מצדכם.

ההבדל בין שיפוצניק לקבלן שיפוצים

ישנו הבדל מהותי בין שיפוצניקים לקבנים, כאשר נגיד זאת בצורה הכי "עממית", פשוטה ומהירה - קבלן שיפוצים רשום באיגוד הקבלנים ויכול לפעול כחוק עם תעודה והסמכה לכך, לעומת זאת השיפוצניק יכול לבצע אך ורק עבודות קטנות שאינם מחייבות רישום ולא יכול לחתום על תוכניות ברמת "מהנדס", כך שאם אתם מחפשים מישהו בעבור ביצוע טיח בביתכם, שבירה של קיר או צביעה אתם צריכים שיפוצניק, אך אם מדובר על עבודה גדולה יותר בדומה לשיפוץ קומפלט, הרחבת מבנים, שינוי בקונסטרוקציה או פרויקטים של בניית בתים או דירות - כאן תצטרכו להזמין קבלן.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

מה עוד חשוב לדעת ולזכור?

מעבר להגדרות שהסברנו למעלה, ישנם עוד פרמטרים חשובים נוספים שצריך לדעת כמו למשל כמה צריך לעלות שיפוץ? האם חייבים לחתום על חוזה? וכיצד יודעים אם הקבלן רשום, כל אלו כמובן פרמטרים שעליכם לבדוק בעצמכם באם הזמנתם שירות שאינו דרך "טופ שיפוצים", אם אתם כבר מזמינים דרכנו היום קבלן שיפוצים בשרון - אז אנו יכולים לומר כי אנו פועלים עם נותני שירות איכותיים, מומלצים ובעלי שם בענף שיתנו לכם מחיר סביר והגיוני.