רוצים לצבוע את הדירה?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

צביעת דירה ברמת גן

מעוניינים לחדש את קירות הבית? כאן תקראו על מחירי צביעת דירה ברמת גן, מהם הגורמים המשפיעים על המחיר שצבעים באזור המרכז גובים, כיצד תוכלו להשיג צבעי זול ברמת גן וגם איך תוכלו להשוות בין בעלי מקצוע בהליך קצר וחינמי בפורטל טופ שיפוצים - קראו וגלו.

מחירון צביעת דירה ברמת גן 

מתחת נציג בפניכם מחירים משוערים לצביעת דירות ברמת גן לפי גודל הדירה.


מחירון צביעת דירה ברמת גן

צביעת דירת חדר

המחיר כולל את החומרים והעבודה.


800 - 1,150 ש"ח
צביעת דירת 2 חדרים

המחיר כולל את החומרים.


1,400 - 2,100 ש"ח
כמה עולה לצבוע דירת 3 חדרים?

3,000 - 3,550 ש"ח
צביעת דירת 4 חדרים

מחיר לצביעת דירה ברמת גן עד 100 מ"ר.


3,800 - 4,500 ש"ח
כמה עולה לצבוע דירת 5 חדרים?

5,000 - 6,000 ש"ח
צביעת בית ברמת גן (בן 2 קומות)

הצעת מחיר לצביעת בית קומפלט.


6,000 - 8,000 ש"ח

הדפס מחירון

מה חשוב לדעת על צביעת בית ברמת גן?

במידה ויש ברשותכם בית קרקע שאתם מעוניינים לצבוע, דעו שבמקרה הזה, בשונה מצביעת דירות ברמת גן, צבעים יתמחרו את הליך הצביעה כ'צביעת דירה קומפלט' וזאת מפני שבשונה מדירות המתומכרות לפי מ"ר, בתים פרטיים נחשבים לגדולים יותר מבחינת שטח בנוי ועל כן, זה יצא יותר משתלם לתמחר את העבודה בכללותה, כולל שווי החומרים והציוד.

חשוב לציין שהדבר אידיאלי רק במידה ואתם מעוניינים לצבוע את כל חלל הבית שלכם, כולל חדרי שינה, סלון, מרפסות, מרתפים וגג. במידה ואתם מעוניינים לצבוע רק חדר שינה אחד או כמה מהם - תוכלו לתעדף מחיר צביעה לפי מ"ר. במידה ומדובר בצביעת בית הגדול מ - 200 מ"ר, נמליץ לכם להסתייע בקבלן שיפוצים ברמת גן מפני שכך הליך הצביעה יתבצע בצורה מהירה יותר מפני שקבלני שיפוצים מחזיקים בכוח אדם גדול שיכול לבצע את עבודת הצביעה בכל חדר בנפרד ובו זמנית וזאת בשונה מצבעי אחד שהוא היחיד העומד על עבודת הצביעה.


תמונה

שלבים בצביעת דירה ברמת גן

לרוב, כאשר אנו מדברים על צביעת דירה ברמת גן, ישנם מספר שלבים בתהליך שעל צבעי לבצע:

  • ראשית צבעי ברמת גן יתחיל בקילוף אזורים בעייתיים בהם חלים קילופי צבע וסדקים ע"י מרית שפכטל.

  • בשלב השני, הצבעי יחל ביישום חומר איטום על האזורים הזקוקים לכך, בעיקר אלו שזה עתה קולפו משאריות צבע על ידו ובאזורים שמצויים בהם סדקים עמוקים.

  • לאחר מכן, הצבעי יכסה את המסגרות של חלונות החדר ויכסה גם את הפאנלים, את שקעי החשמל ואת הרצפה ע"מ לצבוע בצורה כמה שיותר חלקה.

  • בשלב הסופי, תתבצע הצביעה של הקיר בצבע הרצוי והמתאים. במידת הצורך צבעי ברמת גן יבצע צביעה של מספר שכבות.

האם ניתנת אחריות על צביעת דירה ברמת גן?

בהחלט, במסגרת צביעת דירה ברמת גן צבעים רבים מעניקים תעודת אחריות הנעה בין שנה לשנתיים ומכסה תיקון קילופי צבע וסדקים שהופיעו לאחר עבודת הצביעה.
 

תקופת האחריות הממוצעות לצביעת דירה ברמת גן:
2 שנות אחריות שנה וחצי אחריות שנה אחריות
גרף תקופת אחריות
⚠️ צבעים ברמת גן אינם מחויבים לספק תקופת אחריות כלשהי, והיא ניתנת לשיקולם הבלעדי.

מה עשוי להשפיע על מחירי צביעת בתים ברמת גן?

חשוב לנו שתדעו כי קיימים מספר היבטים שאחראיים על המחיר הסופי שתקבלו, עליהם נסביר מתחת:

  • גודל הנכס - כמו שכבר הסברנו, צביעת דירות ברמת גן מתומחרת לפי מ"ר, ולכן ככל שמדובר בנכס גדול יותר (אשר מתחת ל 100 מ"ר) - מחיר הצביעה יתייקר. במידה ואתם מתגוררים בבית קרקע הגדול מ - 100 מ"ר המחיר עשוי להיקבע לפי היקף העבודה ולא דווקא לפי גודל הבית.
     
  • נכס מאוכלס או ריק - במידה וצבעים ברמת גן יאלצו לצבוע את ביתכם כאשר הוא מאוכלס בריהוט ובכם, הדבר יעכב משמעותית את עבודת הצביעה וגם עשוי להפוך אותה למורכבת יותר ויקרה יותר. רוצים לקבל מחיר זול יותר? פנו את הריהוט מביתכם באופן זמני עד תום העבודות ודאגו להיות מחוץ לבית בעת הצביעה.
     
  • עיצובים - במידה ותרצו לצבוע חדר לילד שלכם בעיצובים שונים ומיוחדים, קחו בחשבון שגם לכך יש השפעה על מחיר הצביעה הסופי אך קחו בחשבון שהמחיר קטן מול השמחה בלב שזה יקנה לילדכם.

איך לאתר צבעי זול ברמת גן?

במידה וגם אתם רוצים לחדש את קירות הבית שלכם מבלי לקרוע את הכיס, דעו שתוכלו להוריד את מחיר הצביעה בצורה משמעותית במידה ותחליטו לרכוש את ציוד הצביעה בעצמכם. וכן אתם בטח שואלים מה זה ישנה אם אנחנו נרכוש את הציוד או הצבעי, אז זהו, שיש הבדל והוא שהצבעי עשוי לשקלל בתוך מחיר הציוד גם רווח אישי עבורו ולכן נמליץ לכם לרכוש בעצמכם את הציוד.

להלן הציוד: דלי צבע בהתאם לבחירתכם (רצוי צבע אקרילי), שפכטל, מרית לחומר השפכטל, מברשת קטנה, רולר ומוט לרולר, מגש לרולר וגם מסקינטייפ אותו יהיה על הצבעי להדביק על המשקופים והפאנלים וניילון לשמירה על הרצפה מהכתמה של צבע.

לא בטוחים לאיזו כמות צבע תזדקקו? הכנסו לדף המסביר על חישוב כמויות צבע בפורטל טופ שיפוצים.


תמונה

השיגו צבעי ברמת גן דרך טופ שיפוצים

השאירו את פרטיכם בטופס המצורף מתחת ותוכלו לקבל בחינם מפורטל טופ שיפוצים עד 3 צבעים ברמת גן, ביניהם תוכלו לברר מחירים עוד בטלפון ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר עבורכם. הזמנת צבעי דרכנו לא רק חוסכת בכסף היא גם חוסכת בזמני חיפוש ארוכים שלכם באתרים השונים.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900
)

איך להשיג צבעי מומלץ ברמת גן?

יש כמה היבטים שחשוב שתבדקו כדי שגם אתם תוכלו להשיג צבעי מומלץ ברמת גן.

  • נסיון - בררו מידע על הנסיון שמחזיק בו הצבעי שאתם משוחחים איתו. ככל שמדובר בבעל מקצוע המחזיק בשנות ותק רבות יותר - כך פוחת הסיכוי שיבצע טעויות בעת צביעת הבית שלכם.
     
  • המלצות - לאחר שתקבלו מפורטל טופ שיפוצים 3 צבעים ברמת גן, תוכלו לבצע חיפוש קצר עליהם בגוגל ולקרוא חוות דעת והמלצות שלקוחות קודמים רשמו עליהם וזה יסייע לכם להבין את טיב השירות ואיכות העבודה שסיפקו.
     
  • השוואת מחירים - נוסף לבדיקת חוות דעת תוכלו לברר מחירי צביעת עוד בטלפון מול כל אחד משלושת הצבעים שקיבלתם דרכנו וכך להשיג את המחיר הזול ביותר תוך זמן קצר.
     
  • אחריות - כמו שכבר כתבנו קודם לכן - צבעים ברמת גן מקנים אחריות על עבודת הצביעה שביצעו ולכן נמליץ לכם לברר לגבי טיב האחריות שהם מספקים וללכת עם מי שמעניק אחריות לטווח זמן ארוך יותר.

מהו חוק צביעת דירה שכורה?

לפני הכל, חשוב לנו לציין שלא קיים חוק מוגדר וכתוב המחייב דייר בדירה שכורה לצבוע את הנכס אך לרוב, במידה ועברתם לדירה שכורה שעברה צביעה לפני כניסתכם אליה, משמעות הדבר שגם אתם, בבוא העת תצטרכו לצבוע אותה כמו שקיבלתם אותה מלכתחילה עבור הדייר הבא אחריכם. הכוונה שיהיה עליכם לצבוע אותה במידה והקירות ספגו כתמים או קילופים במהלך שהותכם בה.

במידה והגיע זמנכם לעזוב את הדירה הנוכחית או לחילופין, במידה ואתם סתם רוצים לרענן את קירות הבית אך לא בטוחים איך - תוכלו להיכנס לעמוד שמסביר איך לצבוע קירות שנוצר ע"י צוות פורטל טופ שיפוצים במיוחד למקרים כאלה - בהצלחה רבה.

תשובות לשאלות בנושא צביעת דירה ברמת גן

איך לאתר צבעי מומלץ ברמת גן?

תוכלו לבדוק מספר פרמטרים כמו נסיון, המלצות ומתן אחריות - הרחבנו על כך במאמר.


מה משפיע על מחירי צביעת דירה ברמת גן?

הפרמטרים שמשפיעים על מחירי הצביעה הם בין היתר, גודל הנכס, גישה לקירות הנכס ועוד. תוכלו לקרוא על כך לעומק במאמר.