רוצים לצבוע את הדירה?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

צביעת דירה ברחובות

מעוניינים לצבוע את הדירה שלכם? במקום לעשות זאת לבד ולבזבז זמן ואנרגיה, תוכלו להזמין צבעי מקצועי שיסייע לכם. גלו מהו המחיר בעבור צביעת דירה ברחובות וקבלו עד שלוש הצעות שונות מצבעים בעיר.

צביעת דירה ברחובות במחיר זול

הדירה ישנה? רוצים לרענן אותה מעט עם צבע חדש על הקירות? צביעת דירה ברחובות בהחלט יכולה לשדרג את מראה הדירה כולה ופעולה פשוטה זו עשויה אף להעלות את ערך הנכס, במידה ותרצו להשכיר או למכור אותו בהמשך. אם ברצונכם לחסוך בעלויות העבודה, נזמין אתכם להשאיר לנו פנייה באחד מהטפסים המופיעים כאן באתר ואנו נחזור אליכם ונדאג שתקבלו מספר הצעות מחיר נהדרות.

 

צביעת דירה ברחובות

מחיר לצביעת דירת 4 חדרים ברחובות

בעבור עבודה זו, תשלמו בדרך כלל בין 3,800 ש"ח ל-5,000 ש"ח. המחיר מתייחס לדירה בגודל של 100 מטר בערך. במידה ותרצו לקבל מידע נוסף על העלויות, תוכלו לבקר גם במחירון הצבע באתר שלנו.

 

מחיר לצביעת דירה ברחובות (4 חדרים)

מחיר לצביעת דירה ברחובות (4 חדרים): 4400 ₪

טווח מחיר גבוה 5000 ₪

טווח מחיר נמוך 3800 ₪

האם נהוג לספק אחריות על עבודה זו?

חלק גדול מבעלי המקצוע בתחום, יספקו לכם אחריות על צביעת הדירה אך חשוב לזכור כי אחריות זו אינה מכסה את כל המקרים והמצבים וכך לדוגמה כאשר יש עובש או רטיבות בקיר בעקבות צנרת פנימית שהתפוצצה, האחריות לא תהיה תקפה. אגב לרוב צבעי ברחובות יספק לכם אחריות לתקופה של בין שנה לשלוש שנים.

מעוניינים לצבוע חדר ספציפי בדירה? לחצו להרחבה:

כיצד נקבע המחיר לצביעת דירות ברחובות?

המחיר שיספק לכם הצבעי בהצעת המחיר נקבע על סמך הפרמטרים הבאים:

  • גודל השטח: זאת בדיוק הסיבה שצביעת דירת 3 חדרים מתומחרת שונה מצביעת דירה עם 5 חדרים או צביעה של בית פרטי עם שתי קומות.
     
  • מצב הקירות: במידה ומדובר בקירות ישנים למדי, בהם נדרש לבצע הכנה מסוימת כמו תיקוני טיח בחורים וכדומה, המחיר יתייקר מעט.
     
  • ריקה או מרוהטת: הרבה יותר קל לצבוע דירה חדשה מאחר והיא ריקה מרהיטים, מוצרי חשמל או כל דבר אחר. אם אתם גרים כעת בדירה, ייתכן והצבעי שתזמינו יגבה מעט יותר.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

צובעים את הבית מבפנים וגם מבחוץ

אומנם השירות המבוקש ביותר הוא צביעה של קירות הדירה הפנימיים אך לא פעם אנו נתקלים בבקשות לצביעה חיצונית של בתים. חשוב לדעת כי הקירות צריכים להתייבש מספר ימים לאחר הצביעה ולכן יש להקפיד לבצע את העבודה בחודשי האביב או הקיץ. את הפעולה עצמה ניתן לבצע על ידי שימוש ברולר (השיטה הנפוצה יותר) אך גם בעזרת התזת הצבע עם מכשיר מיוחד.