רוצים לצבוע את הדירה?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

צביעת דירה בנתניה

מתכננים להזמין צבעי בנתניה לצורך צביעת הבית? נסו את השירות של טופ שיפוצים ותוכלו לחסוך המון כסף! המשיכו לקרוא והבינו כיצד שיטת השוואת המחירים שלנו תחסוך לכם בעת צביעת דירה בנתניה והסביבה.

השוואת מחירים בין צבעים בנתניה

פורטל טופ שיפוצים מעניק פתרון מהיר ופשוט לגולשיו בעזרת השוואת מחירים מהירה, אתם מחפשים צבעי בנתניה? צריכים שירות של עבודות צבע לבית או לדירה? נהדר. השאירו פרטים או חייגו ואנו נדאג שתקבלו בחזרה עד שלוש פניות של צבעים מומלצים בנתניה הפנוים לביצוע העבודה בעבורכם. השוו בינהם מחירים, בחרו במתאים לכם וחסכו בעשרות אחוזים! *השירות ניתן ללא התחייבות ו-100% בחינם.
 

צבעי בנתניה

מהו מחיר צביעת דירה בנתניה?

כמובן שמחיר צביעת דירה בנתניה משתנה על פי גודל הדירה, בעולם מתוקן אולי זה היה לפני מטרים, אבל כאן בישראל נהוג לחשב את המחיר על פי גודל הדירה לפי חדרים. הדירה הנפוצה ביותר בעיר נתניה היא דירת ארבעה חדרים, המחיר נע בין 3,800 - 4,500 ש"ח (דירה בסדר גודל של 100 - 110 מטר).


מחיר ממוצע לצביעת דירה ארבעה חדרים

מחיר ממוצע לצביעת דירה ארבעה חדרים: 4150 ₪

טווח מחיר גבוה 4500 ₪

טווח מחיר נמוך 3800 ₪


>> כך תוכלו להוזיל את המחיר:

  • ביצוע השוואת מחירים, הוכיח את עצמו כחסכוני בעשרות אחוזים!
  • צביעה ללא תקרה וללא תיקוני קיר תוזיל משמעותית את המחיר.
  • אם יש לכם צבע - עדכנו את הצבעי ותחסכו.
  • מוזמנים לצפות כאן במחירי עבודות צבע.

כך תמצאו צבעים מומלצים בנתניה במהירות

ארבעת הטיפים של "טופ שיפוצים" לאיתור צבעי מומלץ בנתניה תמיד עובדים! כמו כן, אנו ממליצים לשוחח עם 3 צבעים לפחות, קדימה:

  1. הכי חשוב - המלצות: איך תמצאו צבעי מומלץ בלי המלצות? אבל הכי חשוב לאמת את ההמלצות, לעשות שיחה או שניים לממליצים על מנת להיות בטוחים שאכן המלצתם אותנטית (רצוי כאלו אשר הזמינו שירות דומה לשלכם, למשל צביעת דירה בנתניה).
     
  2. לא פחות חשוב - ניסיון בתחום: אם הצבעי נמצא בתחומו כמה שנים טובות, הוא יודע איך לתת שירות, איך לצבוע נכון ובאיזה חומר הכי כדאי להשתמש. אל תתפשרו על ניסיון בתחום עבודות הצבע.
     
  3. אין כמו רושם ראשוני: אתם כבר מרימים שיחה אל הצבעי, אז מעבר למה הגודל וכמה עולה, המשיכו לשיחה קצרה ותציפו בעיות נוספות או בררו עוד עלויות הקשורות לנושא, כאשר תוכלו להבין מכך שאיש המקצוע שעימו אתם משוחחים ישר, הגון, סבלני ושירותי. 
     
  4. בסוף, תמיד הכי מעניין המחיר: השוואת מחירים חוסכת לכם בעלויות ולכן אנו ממליצים על כך. אבל מעבר לכך שאתם אוספים את הצעות המחיר ומשווים בינהם, הסתכלו גם במחירוני צבע באינטרנט על מנת להבין שקיבלתם מחיר מותאם לכך מאותו צבעי שעימו אתם משוחחים. במידה ואתם רואים פער גדול במחיר, שאלו מדוע ואולי גם תקבלו תשובה שאכן תיהיה הגיונית (כמו עושים כמה שכבות צבע, או משתמשים בחומר איכותי יותר מהמתחרים).

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

צביעת בית ביום אחד ע"י צבעי בנתניה

ישנם כאלו אשר מחפשים שירות "בזק" של צביעת דירה ביום אחד, זה בהחלט אפשרי, אך כמובן שצריך לבצע תיאום מול אותו צבעי בנתניה עימו אתם סוגרים, לשאול מה תכלול העבודה ובכמה שעות היא תבוצע. אם מדובר על משהו חריג כמו התחלת עבודה ביום (שכוללת, תיקון סדקים, שכפטל וכדומה) וסיום בלילה אחרי שהכל התייבש ורק אז צבע, ייתכן ותשלמו מחיר גבוה יותר מאשר צביעת דירה בנתניה באופן רגיל.


>> עוד שאלות שגולשים שאלו:

כמה זמן לוקח לצבוע דירה שלמה?

ניתן להזמין צביעת דירה ביום אחד וניתן גם להזמין שירות צביעה רגיל, אשר בדרך כלל יחולק לשני ימי עבודה הראשון לשכפטל וייבוש והשני לצביעה.


איזה צבע הכי מומלץ לצביעת הדירה?

כיום הצבע הטוב ביותר לדירות והסטנדרטי ביותר הוא צבע אקרילי.


מה כוללת צביעה דירה קומפלט?

תיקוני שפכטל, תיקון סדקים, צביעת קירות בשני שכבות לפחות וצביעת תקרה.