רוצים לצבוע את הדירה?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

צביעת דירה בלוד

מחפשים צבעי בלוד במחיר זול? נהדר! כאן בפורטל טופ שיפוצים תוכלו לערוך השוואת מחירים בין צבעים לצורך צביעת דירה בלוד ועבודות צבע נוספות ולהוזיל ולחסוך בעלויות!

השוואת מחירים בין צבעים בלוד

ערכו כעת השוואת מחירים בין צבעים בלוד וחסכו בעלויות עבודות הצבע השונות במהירות! זה עובד כך: אתם יוצרים עימנו קשר, אנו דואגים שתקבלו בחזרה עד שלוש הצעות מחיר במהירות ולאחר מכן, תוכלו לערוך השוואה מהירה וקלה. כעת בסיום תוכלו לבחור צבעי בלוד לביצוע העבודה הנחוצה לכם. כל השירות של טופ שיפוצים הנו חינמי לחלוטין וללא התחייבות.
 

צבעי בלוד

כמה תעלה צביעת דירה בלוד?

הדירות הנפוצות בעיר לוד הם דירות שלושה חדרים, מחיר צביעת דירה בלוד לדירות מסוג זה נע בין 3,000 - 3,550 ש"ח. כאשר המחיר כולל בתוכו את החומרים והעבודה. במידה ויש צורך תקבלו גם תיקוני קיר ושפכטל.


מחיר צביעת דירה בלוד - 3 חדרים

מחיר צביעת דירה בלוד - 3 חדרים: 3275 ₪

טווח מחיר גבוה 3550 ₪

טווח מחיר נמוך 3000 ₪

שלושת הטיפים שלנו למציאת צבעי בלוד

  1. מחיר הוגן וריאלי: תמיד זה יהיה הפרמטר הראשון והכי חשוב לנו שאנו שוכרים בעל מקצוע או נותן שירות לביצוע עבודה בביתנו. שנקבל מחיר טוב. אז באמצעות השוואת מחירים קשה מאוד לפספס מהו מחיר טוב ומהו פחות טוב. בנוסף, אפשר לראות מחירון צביעת דירה כאן.
     
  2. שירות אדיב ומקצועי: לקבל שירות אדיב וגם מקצועי? כן - זה אפשרי, בדקו אחר חוות דעת וערכו שיחת טלפונית עם הצבעי מלוד לפני שמגיע לביתכם, ראו שאכן השיחה זורמת וקראו האם מדובר על בחור אמין ואדיב.
     
  3. רמת הגימור: נכון, המחיר יכול להיות זול והצבעי באמת אדיב. אבל האם הוא יודע לעשות את העבודה כמו שצריך? בקשו תמונות של עבודות קודמות, מספיק לראות כמה מהן על מנת להבין אם מדובר על צבעי מקצועי או חדש בתחום.


בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

איזה שירותי צבע נוספים תמצאו כאן?

מעבר להזמנת צביעת דירה בלוד, ניתן גם לשכור עבודות צבע נוספות מצבעים בעיר, הנה הם:

  • צביעת משרדים, חנויות ועסקים: בפרויקטים מעט יותר גדולים לעיתים נצטרך להזמין קבלן צבע, אבל לא תמיד - לכן, לפני הבנת גודל הפרויקט התייעצו עם צבעי בלוד, בדקו אם הוא יודע לבצע עבודות מסוג זה והאם עשה זאת בעבר, במידה וכן - התקדמו עימו.
     
  • תיקוני שליכט, טיח וקירות: אלו פרויקטים קטנים יותר, לפעמיים תיקונים קטנים בבית נעשים ע"י הנדימן, אבל אם מדובר על כמות גדולה יותר של עבודות במצטבר, עדיף לקחת צבעי.
     
  • צביעת חדר מדרגות: עבודות שצבעים בשמחה יבצעו, התמחור נעשה על פי כמות הקומות ומה בדיוק רוצים לצבוע וכיצד (שילוב של 2 צבעים, צביעה של מעקות וכו').
     
  • צביעה חיצונית למבנה: בין אם זה מצריך שימוש בפיגומים, מנוף סל או סולם. צביעת מבנה באופן חיצונית יכולה להתבצע על ידי כל צבעי, תלוי אם הוא מבצע עבודות בגובה ואכן בעל האישור המתאים לכך.