מחפשים עבודות גבס?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

תיקון קיר גבס

מעוניינים לבצע תיקון קיר גבס? למרות שמדובר בעבודה פשוטה יחסית, ישנה טכניקה מסוימת שצריך ליישם במהלך תיקון הקיר. זאת בדיוק הסיבה שרבים בוחרים להיעזר בגורם מקצועי לצורך ביצוע העבודה. דרכנו תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר מבעלי מקצוע באזור מגוריכם ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר.

מהו מחיר תיקון קיר גבס?

מחיר תיקון קיר גבס נקבע בדרך כלל לפי גודל האזור בו נדרש לבצע את התיקון. אפשר להגיד שבעבור תיקון חור נקודתי קטן של לוח גבס, מחיר העבודה ינוע בדרך כלל בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח אך הוא עשוי להשתנות בין שיפוצניק לשיפוצניק בהתאם וגם על סמך מורכבות העבודה.

מחיר ממוצע לתיקון חור בקיר גבס

מחיר ממוצע לתיקון חור בקיר גבס: 200 ₪

טווח מחיר גבוה 250 ₪

טווח מחיר נמוך 150 ₪

תיקון קיר גבס במחיר זול ומשתלם

לאורך השנים האחרונות, בנייה בגבס הפכה לשיטה נפוצה למדי וזאת בשל המחירים הזולים אך גם בשל העובדה שמדובר בטכניקת בנייה מהירה, נוחה ויחסית פשוטה. יחד עם זאת, לקירות גבס יש גם חסרונות ולא פעם הקיר מתקלף בשלב רטיבות או אפילו נשבר, מה שמאלץ אותנו להזמין שירות של תיקון קיר גבס. במקום לשלם סכום גבוה על התיקון, דרכנו תוכלו להזמין שיפוצניק במחיר זול ונוח למדי אשר מבצע עבודות גבס מסוג זה וישמח להעניק לכם שירות מהיר ומקצועי שיחזיר את הקיר למראה היפה והשלם שלו.

 

תיקוני גבס

מצבים בהם נדרש לבצע תיקון קירות גבס

כפי שהבנו קודם לכן, קירות גבס הם עדינים הרבה יותר מקירות בלוקים או בטון ולכן לא פעם הם נשברים או ניזוקים. תיקון קירות גבס מבתעצ בעיר במצבים הבאים:

  • תיקון קיר גבס לאחר רטיבות: הגבס נרטב, מה עושים? אז כדאי לדעת שקירות גבס אינם מגיבים טוב למים וכאשר הגבס בא במגע עם המים, הוא עשוי לספוג אותם ולעיתים אפילו להתפורר כתוצאה מהלחות. בשונה מטיפול ברטיבות בקיר רגיל - במקרים בהם התפוצץ צינור או ישנה הצפה בבית, קיר הגבס שלנו בסכנה. לעיתים תיקון קיר גבס שנרטב לא יספיק ונדרש לפרק את קיר הגבס, להוציא את הלוח כולו ולהחליפו בלוח חדש. בשביל להימנע ממצבים כאלה בעתיד, מומלץ לבצע שימוש בגבס ירוק שמתאים לאזורים לחים כמו חדרי אמבטיה ומקלחות.
     
  • תיקון קיר גבס שבור: אם נשברה חתיכה בלוח הגבס בשל רהיט שפגע בלוח או כל חפץ אחר, נדרש לבצע תיקון נקודתי ובמצבים מסוימים אפילו להחליף את הלוח כולו, תלוי בגודלו של האזור בו נוצר השבר.
     
  • תיקון קיר גבס מתקלף: קילופים בקיר הגבס יכולים להיגרם לאחר רטיבות הגבס, אבל לא רק. גם אם לא השתמשו בחומר מקשר יכולים להוויצר קילופים ופיצוצים בצבע. תיקון קיר גבס מתקלף מתבצע באמצעות קילוף החלק המתקלף ויישום חומר מקשר וצבע מחדש.
     
  • תיקון סדק בקיר גבס: גם סדקים לרוב יגרמו בגלל חוסר בשימוש בחומר מקשר. למרות שאם מדובר על סדק של ממש הוא יכול להעיד על כך ש"נשבר" קיר הגבס, הסיבה היא כנראה מכה חזקה שקיבל או עומס מבחינת משקל. ניתן לתקן זאת באמצעות החלפת חלק מפלטת הגבס או באמצעות שפכטל אמריקאי, תלוי כמה עמוק וגדול הסדק.
     
  • תיקון פינות בקיר גבס: פינות הגבס נוטות לההירס מהר במגע, לכן שמים מגן על הפינות. אם לא שמו לכם על פינות הגבס מגן, כנראה שתראו את התפוררות הפינות מהר מאוד.

אז איך מתקנים חור בגבס?

על מנת לבצע תיקון חור בקיר גבס יש לפעול בדרך הבאה: בשלב הראשון נדרש לנקות את קיר הגבס במטרה להכין אותו לקראת העבודה. לאחר מכן, ניקח לוח גבס חדש ובאמצעות סכין יפנית נחתוך חתיכה בגודל החור שקיים בקיר. חשוב להקפיד להשאיר את הנייר בחלקו הקדמי של הגבס ולא להסיר אותו. לאחר שחתכנו את החתיכה בגודל הרצוי, ניישם שכבה של שפכטל אמריקאי מסביב לחור ונכניס את חתיכת הגבס החדשה. לאחר מכן מסירים את החומר העודף שנשאר ומחכים עד שהקיר יתייבש.

 

לאחר שההדבקה מתייבשת ניישם שכבה של שפכטל על גבי קיר הגבס בשטח רחב יותר מהשטח שבו נוצר החור המקורי וזאת במטרה לטשטש את האיזור וליצור אחידות מסוימת עם האזור מסביב. מחכים לייבוש ומיישמים יד נוספת של שפכטל. בסיום, נצבע את הקיר בצבע הרצוי.


בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

שאלות נפוצות על תיקוני גבס

תיקון גבס יכול להיות מאתגר, הנה כמה שאלות ומידע שגולשים רצו לדעת על תיקון קיר גבס:

באיזה כלי עבודה נדרש להשתמש בעת תיקון לוח גבס?

שפכטל אמריקאי לצורך סתימת החור בקיר, נייר גבס או לוח גבס זהה ללוח שנשבר, נייר ליטוש להחלקת הקיר ומרית אשר משמשת למריחת השפכטל.


האם תיקון חור קטן בקיר גבס שונה מתיקון של חור גדול?

ברוב המקרים הפעולה עצמה די דומה אך לעיתים כאשר מדובר בחור גדול ייתכן ונצטרך להבריג את החתיכה באמצעות ברגים אל השלד המתכתי שמחזיק את השלד.


האם אפשר לבצע תיקון חור בקיר גבס לבד?

ניתן לבצע תיקון גבס לבד אבל נדרשת הבנה, ניסיון וטכניקה כמו גם כלי עבודה מתאימים. במידה ומדובר בחור גדול, כדאי להיעזר בגורם מקצועי וזאת על מנת לתקן את הקיר בצורה טובה.