משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

ניסור דלת בטון

צריכים לבצע ניסור בטון לפתיחת דלת בקיר? בעזרת טופ שיפוצים ניתן לערוך השוואת מחירים בין נותני שירות העוסקים בניסור פתח דלת בקיר בטון / בלוקים בכל אזורי הארץ! 

כמה עולה פתיחת פתח לדלת בקיר?

מחיר ניסור דלת בקיר בטון (יצירת פתח לדלת) נע בין 1,500 - 2,500 ש"ח, כאשר הטווח הרחב נובע ממשתנים שונים בסביבת העבודה כמו צנרת מים, ביוב או חוטי חשמל. המחיר מתייחס לניסור קיר בטון סטנדרטי בעובי 20 ס"מ ופתח דלת שנע בין 90 - 100 ס"מ.
 

מחיר מממוצע לניסור דלת בטון

מחיר מממוצע לניסור דלת בטון: 2000 ₪

טווח מחיר גבוה 2500 ₪

טווח מחיר נמוך 1500 ₪


 

ניסור דלת בבטון - איך עושים זאת?

ממש בקצרה ושלב אחר שלב, כך עושים ניסור דלת בטון:

  1. מדידה ובדיקה: ראשית מבצעים מדידה מדוייקת באמצעות מכשור מתאים (לרוב לייזר) ומבצעים סימון של פתח הדלת שאנו רוצים. באותו השלב מוודאים ששום צנרת (מים או ביוב) ולרבות חוטי חשמל לא עובדים באזור שאנחנו עומדים לנסר. באותו השלב מוודאים שזהו אינו קיר תומך או בטון מזוין.
     
  2. ניסור וחיתוך: כאשר מתקינים את המסור על גבי הקיר ובאמצעות דיסק יהלום ייחודי מבצעים ניסור של הפתח. בעזרת מכשור נוסף מבצעים פירוק מן הקיר ופינוי הפסולת.
     
  3. גימור וניקוי: כעת מסדרים את הצדדים של הקיר המנוסר באמצעות טיח או בטון. מנקים את הסביבה ומחכים לייבוש. בשלב הבא יהיה ניתן להתקין משקוף ודלת.
     

ניסור בטון לפתח דלת

השוואת מחירים בין מנסרי בטון מנוסים

במידה ואתם מעוניינים להזמין מנסר בטון לביתכם לצורך פתיחת דלת בקיר (בין אם זה ניסור פתח בטון לדלת  או חלון ובין אם זה פתיחת דלת בקיר בלוקים), חשוב לבצע השוואת מחירים בין כמה וזאת על מנת שראשית תדעו שהצעת המחיר שקיבלתם אכן רלוונטית ובמחיר טוב. שתשמעו מהם מידע מקצועי וכמובן שתוכלו להוזיל את העלויות (בעזרת השוואת מחירים של טופ שיפוצים כמובן). אז השאירו פרטים, השוו וחסכו.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

הרחבת פתח דלת בקיר בטון

במידה ואתם רוצים להגדיל את פתח הדלת הקיימת והקיר עשוי בטון תצטרכו גם כן שירות דומה לפתיחת דלת בקיר בטון וזהו שירות הרחבת הפתח. אז בשלב הראשוני יפרקו את הדלת הקיימת ולאחר מכן יינסרו את החלק שצריך לצורך פתיחת דלת רחבה יותר. במרבים המקרים עושים זאת בשביל להתקין דלת כניסה חדשה ורחבה יותר או כאשר רוצים להנגיש את הבית (לרבות מעבר של כיסא גלגלים).

פתיחת דלת בקיר חיצוני

כאשר רוצים לבצע פתיחת דלת בקיר פנימי, זה פשוט יותר, מוודאים לפי התוכניות וכמובן בלווי מהנדס שאין בעיה לפתוח את הקיר ועושים זאת. אבל כאשר מדובר על פתיחת דלת בקיר חיצוני, צריכים אישורים נוספים מעבר לאישור המהנדס. בעזרת אנשי המקצוע המתאימים - תוכלו לדעת בדיוק איזה אישורים אתם צריכים ולקבל הצעת מחיר מותאמת לפי הצורך שלכם. אז מוזמנים להשאיר פרטים בפורטל טופ שיפוצים ולקבל עד 3 הצעות מחיר של חברות ונותני שירות העוסקים בניסור בטון.


>> שאלות נוספות שנשאלו על ידי הגולשים:

כמה זמן לוקח לנסר פתח לדלת בקיר בטון?

זמן העבודה הנו כמה שעות, קצר באופן משמעותי מפירוק הקיר באמצעות קונגו או כלי עבודה אחר.


מהו גודל פתח סטנדרטי לדלת פנים?

גודל הפתח הוא כ-90 ס"מ כאשר בפועל הדלת היא כ-80 ס"מ. בעמוד יש קישור המוביל למידע נוסף על גודל ומידות הדלתות השונות.