משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

איך חותכים קרמיקה - המדריך המלא

רוצים לדעת איך חותכים קרמיקה? לפניכם המדריך המלא לחיתוך אריחי קרמיקה במכונה או עם דיסק.

איך לחתוך אריחי קרמיקה במכונה?

ראשית עליכם למקם את האריח על פי המידה (בצד המכונה ישנו סרגל), חשוב למקם את האריח בקו ישר כאשר האריח נמצא במאונך לסכין המכונה, לוקחים את הידית עלייה נמצא הסכין ומזיזים אותו לקדמת האריח, כעת מורידים אותו כלפי מטה כאשר הוא בתחילת האריח ומושכים את הידית כלפי מעלה, כך שנוצר חיכוך בין הסכין לאריח. כעת העבירו את הסכין על גבי האריח כאשר יש חיכוך חזק בין האריח ובין הסכין (צריכה להיווצר חריטה של קו ישר על גבי אריח הקרמיקה), כעת מרימים את הידית ונותנים מכה כאשר הידית ממוקמת במרכז אריח הקרמיקה.
ראו כיצד עושים זאת בסרטון הבא:

איך חותכים קרמיקה עם דיסק?

במידה ואין לכם מכונה, יש דרך נוספת לחתוך אריחי קרמיקה בלי מכונה והיא קשה יותר ולוקחת יותר זמן, הדרך היא לחתוך את הקרמיקה עם דיסק יהלום המתאים לחיתוך קרמיקות, הנה הסבר כיצד לחתוך עם דיסק. 

ראשית, יש לסמן בעזרת עיפרון על גבי האריח כיצד אתם רוצים לחתוך אותו - רצוי להיעזר בסרגל לצורך דיוק מירבי. לאחר מכן מקמו את האריח על גבי משטח יציב (כל תזוזה עשויה לשבור או לגרום לחיתוך עקום של האריח), כעת יש לחתוך עם הדיסק באופן ישיר על הקו - להתחיל מלמעלה למטה באופן איטי ולחזור על הפעולה מספר פעמים עד שהאריח נחתך לחלוטין, כעת אם יש "שיניים" יש ליישר עם הסכין באופן זהיר. הסברנו על כל התהליך גם בסרטון וידאו:

נושאים נוספים שעשוים לעניין אותך:

מידע משפטי