משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

חיפוי באבן ירושלמית

מתעניין באבן ירושלמית? רוצה לדעת כמה עולה לעשות חיפוי אבן ירושלמית? כאן ב'טופ שיפוצים' תמצא הכל! גם תוכל להזמין בעלי מקצוע המבצעים חיפוי באבן ירושלמית וגם לגלות כמה עולה השירות (בממוצע).

חיפוי קיר אבן ירושלמית בעל מראה יוקרתי

אבן ירושלמית היא בעצם סוג של אבן קיר קשה, אשר מוכרת לנו בעיקר בעיר ירושלים, למעשה היא בעלת המראה העתיק והייחודי של העיר ומכאן גם שמה. אך אין זה אומר שמי שאינו תושב ירושלים לא יכול להרשות לעצמו לקבל את המראה הירושלמי המיוחד. כיום ניתן לראות בתים פרטיים ואף בניינים מחופים באבן ירושלמית למטרה דקורטיבית, קיימים המון סוגי גימורים שונים והתאמות לסביבות שונות, היא עמידה מאוד ובעלת צבע לבן וצהבהב.

האם כדאי להשתמש בחיפוי דמוי אבן ירושלמית?

חיפוי דמוי אבן ירושלמית מתאים בעיקר לפנים ולא לחוץ כמו האבן המקורית, למעשה זהו חיפוי מחומר פוליאורטן והוא מיועד בעיקר לעיצוב פנים של חלל החדר (חיפוי קיר פנימי), הוא לא עמיד לחוץ. הכינוי שלו נובע מכך שהוא מעוצב ובעל טקסטורה דומה לאבן הירושלמית. ישנם רמות וסוגי חיפוי "דמוי" שונים ורבים, תוכלו לשוחח עם בעל מקצוע הפועל עם פורטל 'טופ שיפוצים' ומבצע חיפוי קירות לקבלת מידע נוסף על חיפוי פנימי או חיצוני.

חיפוי אבן ירושלמית

כמה עולה לעשות חיפוי באבן ירושלמית?

אם מדובר על אבן ירושלמית אמיתית וטבעית מחיר האבן כולל עבודה נע בין 300 ל-400 ש"ח למטר רץ, המחיר עשוי להשתנות ככל שהמטרים עולים כמובן, אם תיקחו חיפוי לבניין שלם - המחיר פר מטר יורד כמו כן גם בית פרטי בעל כמה מפלסים. המחיר היקר ביותר יהיה בעבור קיר בודד כמובן. (מחיר למטר הכוונה). בעזרת פורטל 'טופ שיפוצים' ניתן להוזיל עוד יותר את העלויות ובאופן משמעותי! השאירו פרטים או חייגו וקבלו עד שלוש הצעות מחיר מאנשי מקצוע, קבלני שיפוצים ושיפוצניקים המבצעים חיפוי, כך תוכלו לבצע השוואת מחירים בינהם ולהוזיל את המחיר!

מחיר חיפוי אבן ירושלמית בממוצע

מחיר חיפוי אבן ירושלמית בממוצע: 350 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

חוק החיפוי בירושלים

בעיר הבירה ירושלים ישנו חוק לחיפוי מבנים באמצעות אבן ירושמלית, החוק נועד על מנת לשמר את העיר בנראות אחידה של האבן גיר הדומה לכותל המערבי ולשאר המבנים העתיקים בירושלים, כיום כל מבנה בעיר מחויב להיות בעל חיפוי ירושלמי וזאת למטרת שמירה על אחידות נראות העיר.