מחפשים עבודות גבס?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

חדר ארונות מגבס

בניית חדר ארונות מגבס בהתאמה אישית לצרכי הלקוח, תוכלו לקבל דרך פורטל טופ שיפוצים כל מה שדרוש, החל מהקמת ארון הבגדים, תכנון ומידות, צביעת חדר הבגדים והזמנת פרויקט חדר ארונות קומפלט מגבס.

משווים מחירים לפני שבונים חדר ארונות חדש

הקמה של ארון בגדים חדש היא לא משימה פשוטה תמיד, לעיתים היא מצריכה חציבה בקיר, יצירת דלת נוספת, הקמה של מדפי גבס וסגירת קיר בגבס וזה לא הכל, כאשר מדובר על הרחבה, יש לנו תשתית להוסיף, לרצף וכן הלאה. פרויקט כזה יכול להגיע לכמה אלפי שקלים ולכן כדאי ואף מומלץ לבצע השוואת מחירים בין שיפוצניקים ואנשי גבס מקצועיים. בעזרת הפורטל שלנו "טופ שיפוצים", תוכלו לבצע השוואה במהירות, פשוט השאירו פרטים או חייגו ונדאג שתקבלו בחזרה עד שלוש הצעות מחיר, כעת כל מה שנותר לכם הוא לבצע השוואת מחירים ולבחור בהצעה הזולה ביותר.

מדוע בונים חדר ארונות מגבס?

גבס הוא חומר מודולרי, זול ונוח לעבודה. לרוב סוגרים איתו חדרים בבית, חוצצים שטחים ואף משתמשים לפתרונות נוספים כמו הנמכת תקרה למזגן, קיר טלוויזיה ויצירת מדפים, כאשר מדובר על בניית חדר ארונות, הגבס הוא פתרון אידאלי. אפשר לבנות באמצעותו הכל וממש להקים חדר ארונות קומפלט רק עם גבס, החל ממדפים עד ליצירת קיר לסגירת החדר. גם לאחר מעשה - אם תרצו לבטל את חדר הארונות, שבירה של קירות גבס ושל חדר הארונות כולו - תיהיה פשוטה יותר.

בניית חדר ארונות מגבס

התאמת אישית על פי בקשת הלקוח

כאשר מקימים חדר ארונות בתוך בית קיים, ללא ספק דרישות הלקוח כאן הם דבר ראשון שבעל המקצוע ירצה לשמוע, כמה מטרים הוא רוצה לסגור, כמה מדפים להקים והאם יש תלייה של בגדים או אין. מקומות לנעליים וכו'. דרישות הלקוח חשובות מאוד כבר בשלב הראשוני של הצעת המחיר, הרי היא נגזרת מהדרישות ומההתאמה האישית. ניתן להוסיף תמיד לגימור עץ וזכוכית. אך מרבית העבודה תיהיה עם חומר הגבס.


>>>אולי יעניין אתכם גם בניית חדר מגבס

כמה עולה לבנות חדר ארונות מגבס?

תלוי בגודל ובסטנדרט הגימור (כולל זכוכית או עץ), אם דלתות או בלי? כמה מדפים, עם או בלי דלת כניסה? הרבה משתנים יש כאשר מדובר על הקמת חדר ארונות מגבס. אבל כמו שאר עבודות הגבס המיוחדות , גם כאן יש מחיר. טווח המחירים לבניית חדר ארונות מגבס נע בין 4,500 ועד ל-10,000 ש"ח. כאשר ממוצע המחירים היציב ביותר היה 5,500 ש"ח.