משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

שיפוצים בעכו

מתכננים שיפוץ בבית? רוצים לעשות שיפוץ דירה בעכו? זקוקים לשיפוצניק או קבלן שיפוצים מיומן בעכו והסביבה? פנו אלינו עוד היום ואנו נדאג לספק לכם הצעות מחיר מצוינות לכל עבודת שיפוצים נדרשת.

מוצאים לכם קבלן שיפוצים בעכו במחיר זול

בין אם החלטתם לערוך שיפוץ קוסמטי בדירה ובין אם מדובר על תהליך מקיף הכולל שבירת קירות, החלפת כלים סניטריים, חיפויים על הקירות וצביעה של הדירה, דעו כי פורטל טופ שיפוצים הוא המקום בו תוכלו לקבל הצעות מחיר מצוינות לכל עבודה ועבודה. אנו יכולים לעזור לכם במציאת קבלן שיפוצים בעכו במחיר זול וגם מספקים לכם לא מעט מידע בכל נושאי השיפוצים השונים.

 

קבלן שיפוצים בעכו

כמה עולה להזמין שיפוצניק בעכו?

במחירון הבא, תוכלו לראות מחירים לדוגמה בעבור עבודות נפוצות שמתבצעות על ידי שיפוצניק בעכו:

שיפוצניק בעכו - מחירים לעבודות נפוצות

כמה יעלה להזמין שיפוצניק לריצוף הדירה?

ריצוף דירה חדשה מהקבלן, כולל רובה.


150 - 200 ש"ח
כמה יעלה שיפוץ דירה בעכו?

מתייחס לשיפוץ דירה קטנה עם 3 חדרים.


4,500 - 5,500 ש"ח למ"ר
כמה עולה לבנות קיר מגבס?

המחיר הוא למטר רץ, כולל צבע.


125 - 150 ש"ח
מה העלות בעבור שיפוץ חדר אמבטיה בעכו?

כולל ריצוף והחלפת כלים סניטריים.


2,200 - 3,500 ש"ח למטר.
ביצוע תיקוני צבע קטנים

מחיר כולל למספר תיקונים באותו הביקור.


300 - 450 ש"ח
מחיר משוער לבנייה של מזנון עשוי גבס

מתייחס לבניית מזנון מגבס לסלון בשילוב עם עץ.


5,000 - 7,000 ש"ח

הדפס מחירון

פרמטרים לבחירת קבלן שיפוץ בעכו

  • מחיר: בהחלט אפשר לקבל מחיר זול על עבודות שיפוצים, כל מה שצריך לעשות הוא לבצע השוואת מחירים לפני שמחליטים על קבלן שיפוץ בעכו שילווה אתכם בתהליך. בנוסף, תוכלו לגלות עוד על העלויות של עבודות שיפוצים בעזרת מחירון השיפוצים כאן באתר.
     
  • אמינות: לכולנו חשוב לעבוד עם בעל מקצוע אמין, אשר ישקף לנו בדיוק מה קורה בעת תהליך הבנייה או השיפוץ. אם יש לכם ספקות לגבי אמינותו של קבלן השיפוצים, אולי כדאי לשקול שוב את העבודה מולו. תוכלו ללמוד על נושא האמינות על ידי בדיקת המלצות ודיבור עם לקוחות קודמים שלו.
     
  • זמינות: מעוניינים לשפץ את הדירה עוד החודש? רוצים לשפץ אותה בחודש ספציפי בעונת הקיץ? יהיה עליכם לאתר קבלני שיפוצים בעכו שזמינים לכם במועד הרצוי. תתפלאו אך ישנם קבלנים ושיפוצניקים בצפון שאינם זמינים לעבודה מיידית וזאת מאחר והם כבר עסוקים בפרויקטים קודמים.
     
  • ניסיון: עולם השיפוצים הוא כל כך רחב, עד שאפשר להגיד שיש שיפוצניקים שמתמקצעים בתחומים מסוימים כמו חיפוי קירות, התקנת ריצוף או פרקטים, התקנה של דלתות וכדומה. חשוב לשאול האם קבלן השיפוצים ביצע עבודות קודמות מהסוג הספציפי הדרוש לכם ואפילו לבקש ממנו להציג עבודות קודמות בשביל שתוכלו להתרשם מרמת הגימור.

 

שיפוצניק בעיר עכו

שאלות על הזמנת קבלני שיפוצים בעכו

מה החשיבות של יצירת חוזה מול חברת שיפוצים בעכו?

החשיבות רבה מאחר והחוזה מונע הפתעות וחילוקי דעות בהמשך באשר למה שהובטח הן מבחינת העלויות ושלבי התשלום השונים והן מבחינת העבודה עצמה.


האם קבלני שיפוצים בעכו מגיעים לדירה לצורך הצעת המחיר?

בשלב הראשוני, כל קבלן שיפוצים בעכו יכול לספק לכם הצעת מחיר ראשונית אשר תוצג כטווח עלויות. בשלבים מתקדמים יותר, הוא לרוב יגיע אליכם פיזית בשביל לתמחר בצורה מדויקת יותר.