משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

שיפוצים באור עקיבא

אם אתם לקראת תהליך של שיפוץ דירה באור עקיבא, כדאי שתבחרו בעל מקצוע מיומן ומקצועי שילווה אתכם לאורך התהליך. פורטל 'טופ שיפוצים' מאפשר לכם להשוות מחירים ולאתר קבלן שיפוצים באור עקיבא למגוון עבודות שיפוצים.

מוצאים בקלות קבלן שיפוצים באור עקיבא

תהליך של שיפוץ דורש תכנון מעמיק ומחשבה. נדרש לבחור את חומרי הגלם, לקחת מידות מדויקות, להחליט על מיקומים ולהתחשב גם בתשתיות בבית כמו צנרת, מערכת חשמל וכדומה. קבלן שיפוצים באור עקיבא אשר מנוסה בעבודות שיפוצים, יכול לחסוך לכם זמן יקר וגם עוגמת נפש ולדאוג שכל התהליך יעבור בצורה מוצלחת. פורטל 'טופ שיפוצים' יעזור לכם במציאת קבלנים ושיפוצניקים לכל עבודת שיפוצים - החל משיפוץ מסיבי בדירה ועד לשיפוץ בחדר האמבטיה, חדר השינה, הסלון וכדומה.

 

קבלן שיפוצים באור עקיבא

קבלני שיפוצים באור עקיבא או שיפוצניקים?

לא פעם, יש בלבול אצל רבים באשר לבעל המקצוע שאותו נדרש להזמין. הנה טבלה אשר מציגה עבודות נפוצות ואת בעל המקצוע אשר מבצע אותן:

 

סוג העבודה שיפוצניקים באור עקיבא קבלני שיפוצים באור עקיבא
תיקון מרצפות עושים לא עושים
שיפוץ כללי לא עושים עושים
בניית קיר גבס עושים לא עושים
החלפת תשתיות מים וחשמל לא עושים עושים

מחירון שיפוצים באור עקיבא

רוצים לקבל הצצה קטנה למחירים ועלויות של עבודות השיפוץ השונות? הנה מחירון אשר מציג מחירים לעבודות שיפוצים מבוקשות. נזכיר כי קבלני שיפוץ באור עקיבא עשויים לספק לכם מחיר הכולל את עלות חומרי הגלם ולעיתים ניתן גם לקבל מחירים בעבור העבודה בלבד, לכן הקפידו להציץ גם במחירון השיפוץ המלא באתר שלנו.

קבלן שיפוצים באור עקיבא - מחירים ועלויות

שיפוץ ושדרוג של מטבח קיים

הדבקת קרמיקה מעל השיש וצביעת המטבח.


2,000 - 4,500 ש"ח
שיפוץ חדר אמבטיה באור עקיבא (קומפלט)

כולל איטום, ריצוף, אינסטלציה ועוד.


8,000 - 12,000 ש"ח
כמה יעלה לצבוע דירת 3 חדרים?

קראו בהרחבה על מחירי צביעת דירה.


3,000 - 3,500 ש"ח
שיפוץ חדר שינה באמצעות גבס

לדוגמה: קרניז או הוספת נישת גבס.


1,950 - 3,100 ש"ח
עלות שיפוץ קומפלט של מרפסת

שיפוץ מרפסת הכולל בניית דק וצביעת קירות.


8,000 - 22,000 ש"ח

הדפס מחירון

טיפים לבחירת שיפוצניק באור עקיבא

פרט לניסיון מקצועי, חשוב לבחור שיפוצניק או קבלן שיפוצים באור עקיבא אשר מציע הסדר תשלומים שמתאים לכם. בדרך כלל כאשר מזמינים שיפוצניק באור עקיבא נהוג לשלם לו מקדמה של בין 5 ל-10 אחוז מגובה העסקה, כלומר מעלות השיפוץ הכוללת.

 

את יתרת התשלום מחלקים לפי התקדמות העבודה, כאשר נהוג להשאיר סכום מסוים גם לחלק האחרון של העבודה. בנוסף, הימנעו מעבודה עם שיפוצניקים וקבלני שיפוצים שלא חותמים איתכם על חוזה מאחר וחתימה על חוזה מול קבלן שיפוצים יכולה לחסוך אי נעימויות בהמשך.


בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

מתי המועד המתאים ביותר לביצוע שיפוץ?

אם יש לכם אפשרות לתכנן את המועד שבו תרצו לבצע שיפוץ דירה ולהתאים אותו לעונה מסוימת, כדאי שתדעו כי שיפוצים במהלך עונת החורף יהיו זולים יותר והשירות לרוב יהיה מהיר יותר וזאת מאחר והביקוש נמוך בהרבה מעונת הקיץ או האביב.

 

לעומת זאת חשוב לזכור שבעונת הקיץ יש שעות רבות של אור ואפשר לסיים את תהליך השיפוץ מהר ולקצר זמנים, החסרון הוא כמובן שקשה למצוא קבלן שיפוצים באור עקיבא שפנוי בשל העומס.

 

בכל מקרה, לא משנה באיזו עונה תבחרו לשפץ, תוכלו להשאיר פנייה באתר טופ שיפוצים ותקבלו הצעות מחיר משיפוצניקים בצפון אשר זמינים כעת ומספקים שירות באור עקיבא והסביבה.