משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

שיפוצים בערד

הגיע הזמן לערוך שיפוץ דירה בערד? מחפשים בעל מקצוע מומלץ, מקצועי ובמחיר זול? דרך פורטל השוואת המחירים 'טופ שיפוצים' תוכלו לבחון היטב את העלויות ולקבל הצעת מחיר של קבלן שיפוצים בערד באופן מהיר.

כיצד קבלן שיפוצים בערד מתמחר את עבודתו?

התמחור של עבודת שיפוצים מורכב מחישוב כמות שעות העבודה על הפרויקט ומגלם בתוכו גם חישוב של חומרי הגלם עצמם. לדוגמה, אם החלטתם להזמין קבלן שיפוצים בערד לצורך שיפוץ חדר אמבטיה, הוא יפרט לכם בהצעת המחיר שלו כמה ימי עבודה הוא מעריך בעבור פרויקט שכזה (לדוגמה: שבוע ימים) ויסביר גם איזה חומרים הוא צריך: לוחות גבס, קרמיקה, צבע וכדומה. 

 

שיפוצים בערד

שיפוצניקים בערד - דוגמאות למחירים:

ריכזנו בעבורכם מספר דוגמאות למחירים של עבודות שונות מענף השיפוצים. מתחת לכל עבודה, תוכלו לראות את טווח המחירים המשוער בעבורה:

מחירון עבודות שיפוצים בערד

כמה עולה לסייד דירת 4 חדרים?

המחיר אינו כולל מע"מ.


2,600 - 3,000 ש"ח
שיפוץ חדר אמבטיה בערד (קומפלט)

חדר בגודל של עד 6 מ"ר.


3,000 - 4,000 ש"ח
פירוק ריצוף והדבקת החדש

המחיר הוא למטר רבוע, כולל פינוי פסולת.


150 - 210 ש"ח
מה העלות לתיקון רטיבות בקיר?

קבלו מידע נוסף על רטיבות בקיר.


400 - 1,500 ש"ח
שיפוץ קוסמטי לדירה

שיפוץ דירה הכולל הדבקת ריצוף, תיקוני קיר וצבע.


1,200 - 1,500 ש"ח למטר

הדפס מחירון

השוו בין קבלני שיפוצים בערד וחסכו

בכל פעם שאנו מחפשים בעל מקצוע, כדאי להסתמך על יותר מהצעת מחיר אחת. בעת שיפוץ דירה בערד או בכלל בענף השיפוצים, יש מספר רב של חברות שיפוצים וקבלנים ולמעשה כל בעל מקצוע, רשאי לתמחר את עבודתו כפי שהוא מוצא לנכון. הדבר אומנם חיובי ויוצר מגוון מחירים אך גם מקשה עלינו באיתור קבלני שיפוצים בערד שיספקו מחיר אטרקטיבי.

 

בדיוק בשביל זה הוקם פורטל טופ שיפוצים! אנו מבצעים סינון לקבלני השיפוצים והשיפוצניקים בדרום ודואגים להביא לכם את הטובים ביותר, במחיר המשתלם ביותר. פנו אלינו עוד היום, ספרו לנו מה העבודה הנדרשת לכם ותוכלו לקבל מספר הצעות מחיר מצוינות.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

מתי נזמין שיפוצניק בערד ומה בודקים?

בדרך כלל מזמינים שיפוצניק בערד כאשר מדובר על עבודת שיפוצים קטנה כמו תיקונים כלשהם בבית, ביצוע עבודות צבע או טיח ושפכטל על הקירות, התקנה של פרקטים או ריצוף וכדומה. כאשר מזמינים שיפוצניק לביצוע שיפוץ דירה בערד או לכל עבודה כלשהי, חשוב לבדוק עבודות קודמות שביצע וגם להבין מה תנאי התשלום על העבודה, האם השיפוצניק מגיע לבד והאם הצעת המחיר מגלמת גם את החומרים או רק את שעות העבודה.