משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

שיפוצים ביבנה

משווים בין קבלני שיפוצים ביבנה וחוסכים במחיר העבודה! ניתן לקבל הצעות מחיר בעבור שיפוצים קטנים ופשוטים בבית וגם בעבור עבודות גדולות יותר כמו שיפוץ דירה ביבנה אשר כולל הכל או כל מבנה אחר.

קבלן שיפוצים ביבנה לכל עבודה נדרשת

תחום השיפוצים הוא תחום נרחב למדי והוא כולל בתוכו מגוון עבודות כמו עבודות טייח, התקנת פרקטים או דלתות, עבודות גבס, חיפוי קירות ועוד מגוון רחב של עבודות. לא כל בעלי המקצוע מספקים את כל השירותים וזאת הסיבה שאנו נוכל לאתר בעבורכם קבלן שיפוצים ביבנה, בהתאם לסוג הספציפי של העבודה הרצויה. בין אם אתם מעוניינים לערוך שיפוץ קטן ובין אם מדובר על שיפוץ גדול ונרחב, נמליץ לכם לחייג אל המוקד הטלפוני שלנו, להסביר מה בדיוק אתם מחפשים ולקבל הצעות מחיר מהקבלנים הטובים ביותר באזור.

 

קבלן שיפוצים ביבנה

כמה עולה להזמין חברת שיפוצים ביבנה?

המחיר, כפי שבוודאי כבר ניחשתם, נקבע בהתאם לסוג העבודה וההיקף שלה. במחירון הבא, תוכלו לראות דוגמאות לעבודות נפוצות ולצידן המחיר המשוער שתצטרכו לשלם לחברת שיפוצים ביבנה בעבור השירות. נציין כי המחירים נלקחו מהצעות אמיתיות של בעלי מקצוע ושיפוצניקים באזור אך ייתכנו שינויים בעלויות מעת לעת ולכן הקפידו לוודא את המחיר בצורה סופית לפני הזמנת העבודה.

מחירון עבודות שיפוצים ביבנה

כמה יעלה לשפץ חדר שירותים?

הזמנת שיפוצניק ביבנה לשיפוץ חדר שירותים, כולל החלפת ריצוף.


10,000 - 15,000 ש"ח
כמה יעלה לשפץ את המרפסת?

שיפוץ קומפלט, כולל צביעה ועבודות ריצוף.


8,000 - 22,000 ש"ח
צביעת דירה בגודל של 100 מ"ר

צביעת דירת 4 חדרים, 2 שכבות צבע.


3,800 - 4,500 ש"ח
שיפוץ חדר אמבטיה קטן

שיפוץ קומפלט, כולל חומרים ועבודה.


6,300 - 9,000 ש"ח

הדפס מחירון

עבודות שיפוצים ביבנה בכל אזורי הבית

רוב הפניות שאנו מקבלים כאן בפורטל הן באשר לשיפוץ של אזורים ספציפיים בבית, כאשר אלו הם האזורים הנפוצים ביותר:

  • שיפוץ מטבחים: שבירת קירות במטבח, חיפוי קרמיקה, החלפת השיש או דלתות של הארונות ואפילו צביעה של המטבח.
     
  • שיפוץ חדר אמבטיה ביבנה: ניתן לבצע שיפוץ קוסמטי בלבד, הכולל צביעה של הקירות, החלפה של הברז או החלפת החיפוי על הקיר אך אפשר גם לבצע עבודות נרחבות יותר, אשר כוללות החלפה של הריצוף, התקנת מקלחון חדש, החלפת הצנרת וכדומה.
     
  • שיפוץ באזור הסלון: מעוניינים לשנות מעט את הסלון? ייתכן שתצטרכו לשבור כמה קירות, להתקין גופי תאורה, להוסיף נישת גבס חדשה באזור הטלוויזיה וכדומה. למעשה עבודות שיפוצים מסוג זה יצריכו לעיתים מספר בעלי מקצוע שונים, וזה כולל חשמלאי, הנדימן או שיפוצניק ביבנה, צבעי ועוד.
     
  • שיפוץ דירה ביבנה: שיפוץ נרחב הכולל מספר אזורים בבית. גם כאן ניתן לבצע שיפוץ קומפלט בדירה אשר כולל החלפה של תשתיות צנרת, חשמל וכדומה ואפשר גם לבחור באופציה של שיפוץ קוסמטי בלבד. בכל מקרה, עבודות שיפוצים ביבנה יצריכו מכם לאתר את בעלי המקצוע הנכונים והמתאימים ביותר ואנחנו נשמח לסייע לכם בנושא.

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

חברת שיפוצים ביבנה, שיפוצניק או הנדימן?

אז איך יודעים באיזה בעל מקצוע צריך לבחור? בדרך כלל, זה תלוי בהיקף העבודה. כאשר מדובר על עבודה גדולה מאוד, אשר משלבת מספר תתי עבודות כמו טיפול בריצוף, בקירות, עבודות צבע, החלפת תאורה וכדומה, תצטרכו ככל הנראה חברת שיפוצים ביבנה. אם מדובר על עבודה קטנה יותר, כדאי לבחור בשיפוצניק ביבנה. כמו כן, כאשר תזדקקו לעבודה פשוטה כמו תלייה של חפצים, הרכבת ריהוט או עבודות נגרות פשוטות, הכתובת שלכם היא הנדימן.