משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

שיפוצים בתל אביב

מתכננים לשפץ? בין אם זה לצורך שיפוץ דירה בתל אביב על ידי קבלן שיפוצים מתל אביב או עבודה קטנה אחת המצריכה מציאת שיפוצניק בתל אביב, בעזרת הפורטל שלנו תוכלו לבצע עבודות שיפוצים רבות באזור ובמחירים המשתלמים ואף הזולים ביותר!

השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים בתל אביב

כשאתם מסתכלים על המחרי של קבלני שיפוצים בתל אביב חשוב להבין שהוא לא קבוע והוא ישתנה בהתאם לצורך השיפוץ שלכם, גודל השיפוץ אבל בהתאם למחיר של קבלן השיפוץ. לא כל קבלן שיפוצים בתל אביב יקח לכם את אותו המחיר גם על אותה העבודה בדיוק.

 

בגלל זה מאוד מומלץ לערוך השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים שונים. תוכלו להשאיר פרטים או להתקשר אלינו ואנחנו נדאג לקשר ביניכם לבין עד 3 קבלני שיפוצים בתל אביב כדי שתוכלו לערוך השוואה ולחסוך במחיר בלי להתפשר על איכות השירות שתקבלו.

 

שיפוצניק מומלץ

כמה עולה שיפוץ דירה בתל אביב?

מחיר שפוץ דירה בתל אביב הוא לא קבוע והוא ישתנה בהתאם למספר דברים. ראשית זה תלוי בסוג הדירה. יש דירות בתל אביב שהן ישנות יותר ויש כאלו גם חדשות וכל מקרה לגופו.כדאי לדעת לשפץ דירה ישנה עולה בהרבה יותר מאשר חדשה.

 

בנוסף המחיר יהיה תלוי בצורך השיפוץ שתצטרכו לעשות, האם מדובר בשיפוץ קוסמטי בלבד או שיפוץ קומפלט וכמובן בגודל הדירה. רוצים לרדת לרזולוציית המחירים? בבקשה:

עלויות ומחירים של שיפוצים בתל אביב

מחיר עבודת שיפוצים קטנה כולל תיקונים

הזמנת שיפוצניק בתל אביב לעבודות קטנות.


600 - 2,500 ש"ח
כמה עולה לשפץ דירה בתל אביב?

שיפוץ דירה ישנה כולל צנרת מים וביוב.


החל מ- 5,500 ש"ח למ"ר
כמה תעלה צביעת דירה 2 חדרים כולל תקרה?

מחיר צביעת דירה 2 חדרים בצבעי בסיס רגילים - 2 שכבות.


1,400 - 2,100 ש"ח
עלות שיפוץ דירה קטנה בת"א

דירת 2 חדרים, הדבקת ריצוף, צבע, עבודות גבס.


45,000 - 70,000 ש"ח
מחיר ביקור קבלן שיפוצים בתל אביב

לצורך מתן חוות דעת והצעה לשדרוג וחיזוק דירות.


200 - 300 ש"ח
מהי העלות לשיפוץ חדר אמבטיה בלבד?

חידוש חדר אמבטיה מלא כולל צנרות וחשמל.


12,000 - 20,000 ש"ח
מהו המחיר לפיצול דירה בתל אביב?

פיצול דירה לשתי דירות נפרדות לחלוטין עלי ידי קבלן שיפוצים בתל אביב.


בין 50 - 80 אלף ש"ח
עלות התקנת חלון אלומיניום כולל תריס גלילה

התקנת חלונות אלומיניום ותריס עם מנגנון ידני.


1,000 - 1,350 ש"ח
כמה עולה להרחיב שטח בבית פרטי?

עלות הרחבת בית פרטי - מחיר למטר כולל החומרים.


5700 - 6700 ש"ח למטר
כמה יעלה לבנות מזנון מגבס?

בניית מזנון גבס סטנדרטי בסלון.


4,500 - 6,000 ש"ח

הדפס מחירון

איך מוצאים קבלן שיפוצים מומלץ בתל אביב?

קבלן שיפוצים בתל אביב בתל אביב, כמו בכל עיר ואזור בארץ (ואולי במקרה של תל אביב אף יותר, בשל המחירים הנחשבים לגבוהים יחסית לעומת שאר המקומות), חייב להיות מקצועי ואיכותי באמת, ומנגד אמין ובעל מוניטין מוכח עם תיק עבודות שיהיה אפשר להתרשם ממנו.

 

כמובן שבכל מקרה של חיפוש שיפוצניקים כדאי ומומלץ לחפש גם חוות דעת של לקוחות מהעבר, ורצוי כמה שיותר כדי שהרושם שיתקבל יהיה כמה שיותר נאמן למציאות ומדויק. פורטל 'טופ שיפוצים' עוזר לכם לכם את טובי הקבלנים והשיפוצניקים בתל אביב, באזור המרכז ובכל הארץ כולה.

קבלני בניין בתל אביב לכל צורך

דרכנו תוכלו למצוא קבלני בניין בתל אביב לכל צורך שיש לכם. בין אם מדובר על בנייה לצורך תמא 38, פרוייקט של פינוי בינוי, או כמובן קבלן בניה לצורך בניין משרדים או בניין מגורים. תוכלו להזמין קבלני בניין בתל אביב גם לצורך עבודות יותר קטנות כמו הרחבת מרפסת, בנייה של קומה נוספת.

משפצים דירות בתל אביב רק עם קבלן רשום

לפני כל עבודת שיפוץ רצינית חשוב לוודא שאתם עובדים עם קבלן רשום. בשביל למצוא קבלן שיפוצים רשום בתל אביב תוכלו להריץ את השם שלו בפנקס הקבלנים. בשביל להיות רשום שם קבלן צריך להיות ללא הליכים משפטיים כנגדו ויש לו ניסיון של לפחות 5 שנים והחברת שלו מנוהלת באופן תקני על פי חוקי המדינה.

מה חשוב לדעת על שיפוץ חדר אמבטיה בעיר?

כשאתם מתכננים שיפוץ חדר אמבטיה בתל אביב חשוב להבין מה התקציב שלכם ומה הצורך שלכם. שיפוץ חדר אמבטיה יכול להיות שיפוץ חלקי שלא יכלול עבודות אינסטלציה או פירוק של הריצוף - המחיר בהתאם. שיפוץ חדר אמבטיה חלקי יכול לעלות חצי משיפוץ חדר אמבטיה קומפלט, אבל אם הדירה שלכם מצריכה עבודה יותר רצינית שאתם יכולים להרשות לעצמכם מבחינה תקציבית זה בהחלט יכול להיות שווה את זה.

חברת שיפוצים בתל אביב גם לעבודות קטנות

מחפשים שיפוצניקים בתל אביב לעבודות קטנות? גם בשביל זה אנחנו כאן לרשותכם, עם מבחר נותני השירות הגדול והאיכותי בארץ, ללא פשרות ועם הבטחה להתאמה מושלמת ומלאה לצרכים ולרצונות שלכם.

 

אנו מבינים עד כמה חיוני להתאים את העבודה לחזון ולתמונה הכוללת הרצויה, ומתחייבים להגשים כל פרט ופרט בחלומות שלכם, הקטנים והגדולים, אצלנו ניתן למצוא מגוון פתרונות, החל מעבודת צבע קטנה, ריצוף, גבס וכמובן שיפוץ של חדרים כמו למשל אמבטיה, שירותים, חדרי שינה וילדים.

מטר