רוצים לשפץ את חדר האמבטיה?

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

רטיבות בחדר האמבטיה

קיר האמבטיה התמלא בעובש? יש רטיבות? הזמינו שירות איתור לרטיבות וטיפול והורדה לעובש דרך 'טופ שיפוצים', כאן תוכלו למצוא בעלי מקצוע, שיפוניקים ונותני שירות העוסקים בעבודות מסוג זה ומבצעים הסרת עובש וטיפול ברטיבויות בחדרי אמבטיה, לרבות קירות ותקרות.

השוואת מחירים בטופ שיפוצים חוסכת לכם!

רטיבות באמבטיה? עובש על הקיר או התקרה? אתם זקוקים לבעל מקצוע שיודע לאתר, לתקן ולמנוע את הרטיבות והעובש ובעזרת טופ שיפוצים זה פשוט, מהיר וזול יותר! אנו נדאג לספק לכם עד שלוש פניות של נותני שירות מאזורכם ואתם תוכלו להשוות בינהם את הצעות המחיר אשר יתנו לכם.

כמה יעלה איתור וטיפול ברטיבות ועובש באמבטיה?

יש כאן מספר גורמים ודברים שונים שיש לבצע, איתור נזילות במידה ויש יעלה בין 800 ל-2,000 שקלים, תלוי בחומרת המצב בביתכם, שפכטל, חיטוי, ניקוי וצביעה מחדש של תקרה תעלה בערך 600 - 800 שקלים בחדר האמבטיה ואילו צביעה של קיר בודד כולל שאר הדברים יעלו בערך כ-500 - 700 שקלים. התקנת וונטה כולל המכשיר ופתיחת חור בקיר תנוע בין 250 - 400 שקלים. אם מדובר על פתרונות איטום נוספים, המחיר יכול לנוע בעוד כמה מאות עד אלפים בודדים, אך לא ניכנס לנושא הנ"ל כעת.


מחיר תיקון נקודתי (ללא איתור)

מחיר תיקון נקודתי (ללא איתור): 600 ₪

טווח מחיר גבוה 700 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

טיפול בעובש וברטיבות בתקרה באמבטיה

אם עברתם את השלב הראשוני של איתור התקלה, כעת הגיע הזמן לפתור ולטפל בעובש, אז ראשית צריך לדאוג לכך שחדר האמבטיה יהיה מאורר, אם זה לפתוח חלון בסיום המקלחת או לחלופין להתקין וונטה שתוציא את האדים והאוויר החם שבסופו של דבר גורם להתפתחות העובש.

 

כעת יש לקלף את האזור הנגוע בעובש ולנקות אותו היטב, ליישם שפכטל אמריקאי ולצבוע בשכבה של בונדרול או חומר מקשר אחר, לאחר מכן מומלץ להשתמש בצבע אקרילי התואם חדרים רטובים, זהו צבע שנוגד רטיבות ומקשה על עובש להתפתח. כאשר שילוב של הדברים באים צריכים לפתור אחת ולתמיד את חזרתו של העובש.

רטיבות ועובש בחדר האמבטיה

שאלות נפוצות שנשאלנו בנושא:

מדוע יש רטיבות בקיר צמוד למקלחת?

במידה ומדובר על מקלחון, ייתכן שכאשר מתקלחים מים עוברים ונוגעים בקיר. ראשית בדקו האם כך הדבר - במידה וכן יש לייבש היטב את הקיר, לתקן את הגומי המבודד במקלחון ולצבוע את הקיר בצבע אקרילי.


למה יש רטיבות בקיר מאחורי אמבטיה?

אם קיר חיצוני לאמבטיה, המשמעות היא בחדר אחר שצמוד לחדר האמבטיה וממוקם מאחריו מראה על סימני רטיבות. מומלץ לבדוק האם קיימת נזילה באחד הצינורות.


האם רטיבות בקיר האמבט מסוכנת?

עובש הוא לא בריא כלל ומסוכן. מומלץ לטפל בבעיה במהירות האפשרית ולא לזנוח.


רטיבות בקירות האמבטיה, קודם איתור ואז תיקון

טיפול ישיר בעובש והסרתו ללא איתור מקור הרטיבות או הסיבה לכך שנוצר העובש לא תיתן לנו פתרון לזמן ארוך, כאשר העובש יחזור שוב ושוב אם לא נמצא את הסיבה לכך שהוא נוצר, אז ראשית מבצעים איתור ובודקים האם קיימת רטיבות בקירות האמבטיה או בתקרת האמבטיה, אם מדובר על רטיבות שנגרמת מבחוץ, יש לבדוק את הסיבה ולבצע איטום.

 

אם מדובר על רטיבות בקיר פנימי או לרבות תקרה, צריך לבדוק אצל השכן או אם אתם גרים בקומה האחרונה את מצב הגג. חדרי אמבטיה לרוב אינם סובלים מרטיבות בגלל גורם מצד שלישי, צריך לבדוק האם קיימות נזילות אצלכם בצנרת הבית ובמידה ולא אותרה בעיה שכזו, ככל הנראה מדובר על הצטרבות של אדים אשר בסופו של דבר יגרמו לעובש. אם נותן השירות הגיע למסכנה הזו, הגיע הזמן לטפל בעובש ולפתור את הבעיה.


>>>גולשים נוספים התעניינו גם בהנמכת תקרה במקלחת

איך למנוע עובש באמבטיה?

הצטברות עובש נגמרת בעיקר בגלל לחות, אם לא אותרה רטיבות באמבטיה ומדובר על הצטברות עובש בגלל לחות ואדים, המניעה לכך לא צריכה להיות כלכך קשה, הפתרון האידאלי והראשון הוא קודם כל לצבוע את חדר האמבטיה בצבע המתאים, צבע אקרילי (אקרינול), התקנה של וונטה תעזור גם היא בשמירה על חדר ללא לחות וכמובן שאורר מלא לאחר כל מקלחת צריכה לתת פתרון מלא לבעיה.

האם צביעה בלבד תפתור את הבעיה?

לא, לצבוע את המקום הנגוע ולהסתיר את העובש לא יעזור, לאחר מספר ימים הוא יחדור את שכבת הצבע החדשה ועובש בצבע שחור יתשפט, רק איתור הבעיה, איטום, צביעה וקילוף יעזרו לפתור ולהעלים רטיבות או עובש לחלוטין. אם העובש מאחורי האמבטיה רצוי לבדוק אם קיימת נזילה בצנרת והאם איטום האמבט עצמו נעשה כפי שצריך. אגב, במקרים כאלו כאשר קיימת נזילה ובלאגן שלם - רצוי לשקול לבצע שיפוץ לחדר האמבטיה ולהשתדרג על הדרך.