משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

הדבקת גרניט פורצלן

רוצה להדביק גרניט פורצלן על ריצוף קיים? רוצים "לעטוף" את המדרגות בגרניט? או אפילו על גבי דק ישן או רצפת עץ? ישנם המון אפשרויות כאשר מדובר על הדבקה של גרניט ובטח אתם רוצים גם לדעת מהם המחירים? בעמוד הבא תמצאו הכל וכמובן שתוכלו גם להזמין שירות ולקבל עד שלוש הצעות מחיר - נסו אותנו כעת.

הדבקת גרניט פורצלן על ריצוף קיים

למה מדביקים גרניט על גבי רצפה קיימת? ראשית זה זול יותר מבחינת עבודה, לוקח פחות זמן, אינו עושה לכלוך ובלאגן וללא ספק פתרון משתלם באופן מהותי מאשר שבירת ריצוף והתקנת חדש, לכן הדבקת גרניט פורצלן משתלמת ונפוצה מאוד כאשר מבצעים רוצים לעשות שיפוץ דירה בזול או לבית הפרטי ועדיף מכלל הבחינות. אלא אם כן נכנסים לעומק ומחליפים צנרות, כאן כבר שוברים את הרצפה וללא ספק משתלם להתקין מחדש ולא להדביק וזה כבר פרויקט יקר יותר.

הדבקת גרניט פורצלן

מהם המחירים להדבקת גרניט פורצלן?

ישנם כמה אפשרויות של הדבקה, על גבי רצפה קיימת, על פרקט מעץ, בטון מוחלק, מדרגות ועוד, לפניכם מחירים לכל אחד מהאפשרויות הקיימות להדבקה:

כמה עולה הדבקת גרניט פורצלן?

מחיר הדבקת גרניט על רצפה קיימת

תלוי בגודל האריחים, ככל שהם גדולים יותר כך המחיר זול יותר.


100 - 120 ש"ח
מהו מחיר הדבקת גרניט על רצפת עץ?

כולל חומרים נוספות כמו לוחות וילה בורד ודבקים מיוחדים.


150 - 200 ש"ח
כמה עולה להדביק גרניט פורצלן למדרגות?

המחיר לפי מדרגה עד מטר אורך.


200 - 250 ש"ח
הדבקה על משטח בטון

כולל מילוי ויישור המשטח למטרת הנחת ריצוף ישר.


110 - 130 ש"ח
מחיר קיצור דלת לאחר הדבקה

50 שקלים לקיצור דלת לאחר הדבקה.


50 ש"ח

הדפס מחירון

האם כדאי להדביק גרניט פורצלן על מדרגות?

ריצוף מסוג גרניט פורצלן חלק יותר מקרמיקה ושיש ולכן הדבקה שלו על גבי מדרגות צריכה להיעשות עם מחשבה ולכלול פתרונות זהירות, כאשר ניתן להדביק פסי בטיחות על גבי המדרגה או להשתמש בסוג פחות חלק וכמובן לא להשתמש בפוליש קריסטל במדרגות - דבר אשר גורם לרצפה להיות חלקה מאוד. מבחינת נראות הדבקת גרניט פורצלן במדרגות ללא ספק יכולה לתת המשכיות לרצפה ולהיראות מעולה, אך לא בטוח שמבחינה בטיחותית זהו הדבר הנכון לעשות.

הדבקת גרניט פורצלן על קרמיקה או פירוק והתקנה?

הכל תלוי בתקציב ובזמן שלכם, אם מדובר על דירה בה אינכם מתגוררים ואתם רוצים להשקיע לטווח הארוך - ללא ספק היינו מייעצים לכם לבצע פירוק לכלל הריצוף וביצוע התקנה מחדש של הרצפה, אך אם אתם גרים בדירה, פירוק והתקנה זהו נושא מורכב, הכרוך בהמון זמן עבודה וללא ספק כמויות לכלוך גדולות (שלא נדבר על האבק). במצב בו אתם מתכננים לשדרג את נראות הדירה בלבד היינו ממליצים לכם לבצע הדבקה של גרניט או לחלופין הדבקת קרמיקה (תלוי בהעדפות שלכם).
 

  • קשה להחליט? ראו את הסרטון הבא:

כיצד ניתן להדביק על גבי עץ?

על מנת להדביק גרניט על עץ יש ליצור שכבה מבודדת, אם באמצעות מריחת חומר סיקה או לחלופין הנחת לוחות וילה בורד, אלו לוחות עשוים סיבים אשר מבודדים את העץ מן הריצוף. את הלוחות האלו מדביקים ישירות על משטח העץ ואת אריחי הגרניט  מדביקים על לוחות הוילה בורד.