משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

הדבקת ריצוף

רוצים לחדש את המרצפות במינימום תקציב? הדבקת ריצוף הוא הפתרון בעבורכם, ניתן להדביק ריצוף על ריצוף קיים, עץ או בטון ומשטחים נוספים, רוצים להדביק ריצוף? השאירו פרטים ב'טופ שיפוצים' או חייגו אל המוקד הטלפוני והתחילו לקבל הצעות מחיר כבר עכשיו.

אז כמה עולה הדבקת ריצוף למטר?

מחיר הדבקת ריצוף נע בין 100 - 150 ש"ח למטר. המחיר כולל פירוק של הריצוף הקיים פינוי הפסולת, הדבקת הריצוף החדש ויישום רובה. תלוי בגודל הריצוף כמובן.

 

מחיר ממוצע להדבקת ריצוף למטר

מחיר ממוצע להדבקת ריצוף למטר: 125 ₪

טווח מחיר גבוה 150 ₪

טווח מחיר נמוך 100 ₪

מה משפיע על מחיר הדבקת ריצוף?

ככל שגודל האריחים גדל כך העבודה קלה יותר והמחיר למטר יורד. כמו כן, שטח הדירה או הבית עשוים גם הם להשפיע על המחיר הכולל, ככל שיש יותר מטרים כך המחיר פר מטר יורד ומשתלם יותר. המחיר הנ"ל כולל הדבקה אריחים, חומרי הדבק והרובה ויישום רובה על גבי אריחי הרצפה (ללא המרצפות עצמן). קחו בחשבון שלאחר הדבקת ריצוף יש לקצר את דלתות הפנים ב-2-3 ס"מ (תלוי בעובי הריצוף).

כל מה שצריך לדעת על הדבקת ריצוף, בקצרה:

למה כדאי לבצע הדבקת אריחים על ריצוף קיים?

בדרך כלל הדבקת ריצוף על ריצוף תתבצע כאשר רוצים לחסוך בעלויות ולשפר את המראה האסתטי והקוסמטי של הדירה וביתכם הפרטי. שיפור נראות הנכס ושדרוגו באופן אסתטי מבלטות ישנות אל קרמיקה או גרניט בעלת מראה חדשני יכולים להעלות כל נכס המיועד למכירה באחוזים רבים ובהשקעה כספית נמוכה. כמו כן, דירות ובתים המיועדים להשכרה בעלי ריצוף חדש יראו טוב יותר ויהיו קלים יותר להשכרה. כאשר אין בעיות צנרת ולא מתכננים לבצע שיפוץ כללי לדירה. ללא ספק כחלק מהשדרוג ניתן לקחת בחשבון את הדבקת האריחים החדשים על גבי הישנים.

הדבקת ריצוף

האם ניתן להדביק ריצוף על בטון או עץ?

כמובן, ניתן לבצע הדבקה על כל סוג של  משטח יציב, לפני יש לבדוק האם המשטח יישר או שיש צורך לבצע יישור עם חומרי מילוי ולבצע בו חירור על מנת שהדבקת יתפוס הייטב את המרצפות, גם כאשר מדביקים קרמיקה על קרמיקה יש לבצע חריצים בקרמיקה מראש באמצעות דיסק (כנ"ל גרניט). בדרך כלל הדבקה מסוג זה מתבצעת כחלק מתהליך שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט.

שאלות ותשובות בנושא הדבקת ריצוף

מה זה הדבקת ריצוף?

הדבקה של ריצוף היא ביצוע הדבקה על גבי הריצוף הקיים ללא פירוקו. כאשר האפשרות השניה היא החלפה הכוללת פירוק והרכבה של ריצוף ישן בחדש.


מתי להחליף ריצוף או להדביק?

כאשר רוצים לבצע שיפוץ קוסמטי בלבד ניתן להדביק, אם מתכננים לשפץ באופן מאסיבי כל כלל הדירה כולל החלפת צנרות - מומלץ להחליף.


האם ניתן להדביק ריצוף במרפסת?

כמובן, אפשר להדביק ריצוף גם בחוץ וגם בפנים הבית, אין הפרעה של מזג האוויר.


בכמה סנטימטרים לקצר דלת לאחר הדבקה?

תלוי בגודל האריחים שהודבקו בדרך כלל מדובר על 2 עד 3 ס"מ.


איך לעשות הדבקת ריצוף?

בקצרה: ראשית לחרוץ עם דיסק את הריצוף הקיים, בעזרת דבק להדביק את המרצפות על גבי המרצפות הקיימות וליישם רובה. לא לשכוח לקצר דלתות.


פתרון זול יותר, הדבקת טפט על מרצפות

פחות אסתטי אבל נותן פתרון, למשל מחסן או ממ"ד חדש שאינו בשימוש רב ומצריך שיפור נראות בסיסי, הדבקה של טפט דמוי פרקט או ריצוף על גביו עשוי לשפר באופן ניכר את הנראות בחדר, זהו פתרון זול מאוד שעשוי להסתכם בכמה עשרות שקלים כולל החומרים למטר, אם המצב הוא שהריצוף שבור ועקום, אפשר לעשות יציקת משטח בטון ואז להדביק טפט. אם אתם חייבים לשפר את הנראות ולא מעוניינים להשקיע כסף ניתן להזמין הדבקה של טפטים על גבי הריצוף, האמנם השיטה הזו מתאימה רק לשטחי פנים ובחוץ ובפרט במרפסות לא תחזיק זמן מה.

תכנים הקשורים לנושא

ראינו שהתעניינת וקראת על הדבקת ריצוף, הנה נושאים נוספים שעשוים לעניין אותך בהקשר:

הדבקת קרמיקה
הדבקת קרמיקה
הדבקת גרניט
הדבקת גרניט
הדבקה על מדרגות
הדבקת ריצוף על מדרגות