משפצים? תחסכו!

השאירו פרטים ומייד נחזור אליכם עם 3 הצעות מחיר משתלמות במיוחד!

הדבקת קרמיקה

הדבקת קרמיקה על קרמיקה, בין אם זה על גבי קיר או ריצוף קיים - זה בהחלט אפשרי! גלו כיצד מדביקים קרמיקה על קרמיקה, כמה זה עולה והיכן ניתן לעשות זאת (על מדרגות, קיר,  רצפה ועוד).

מהו מחיר הדבקת קרמיקה?

המחיר להדבקת קרמיקה על גבי קרמיקה קיימת נע בין 120 - 150 ש"ח. כאשר ניתן לראות מחיר זהה במדרגות וקצת יקר יותר כאשר מדובר על הדבקת קרמיקה בקיר (ב-15% לערך). המחיר כמובן מתומחר לפי מטר מרובע ואינו כולל את הקרמיקה עצמה.

מחיר ממוצע למטר הדבקת קרמיקה

מחיר ממוצע למטר הדבקת קרמיקה: 135 ₪

טווח מחיר גבוה 150 ₪

טווח מחיר נמוך 120 ₪

על איזה חומרים ניתן להדביק קרמיקה?


  • הדבקת קרמיקה על קיר (טיח): כמובן, תמיד עושים זאת - פוצעים מעט את הקיר ולאחר מכן באמצעות דבק ריצוף מדביקים את הקרמיקה.

  • הדבקה על ריצוף [ קרמיקה קיימת ]: אין בעיה, אם צריך עושים עם דיסק פסים על הריצוף הישן ובכך דואגים שחומר המילוי ידביק היטב את הקרמיקה, רק לא לשכוח לבצע הגבהה לדלתות.

  • על גבי עץ: אפשרי, צריך לדאוג שהדבק מתאים והעץ מספיק חזק ולא רקוב.

  • על בטון: כמובן - כן עם ריצוף קיים או טייח, פשוט לדאוג לחומר חזק.

  • הדבקה על גבס: אכן אפשרי, צריך לפצוע את הקיר על מנת שהחומר יכנס אם זאת צריך לוודא שהקיר מספיק חזק למשקל הקרמיקה.

  • הדבקת קרמיקה על קיר צבוע: ללא בעיה כלל - אותו דבר כמו טיח חיפוי אחר קיים.

  • על שליכט צבעוני: בדומה לקיר צבועה ואף קל יותר, בגלל החספוס של השליכט החומר נדבק טוב יותר.

  • הדבקת קרמיקה על שיש: לא ברור למה להסתיר שיש, אבל אכן אפשרי לבצע - צריך לחרוץ את השיש. עבודה לא פשוטה.

  • על גבי פח או ברזל: אפשרי לביצוע עם דבק מתאים.
     

התקנת קרמיקה

מהן היתרונות בהדבקת קרמיקה על ריצוף קיים?

באופן כללי ניתן להדביק קרמיקה על ריצוף קיים בכל משטח בבית או במשרד - בחדרים, במטבח, באמבטיה וכיו"ב. להלן יתרונות כלליים בהדבקת קרמיקה בכל אחד מהאזורים הללו: 
 

זמן עבודה - להדביק קרמיקה על פני ריצוף קיים לוקח הרבה פחות זמן מאשר לרצף את החלל מחדש (קרי - לפרק ריצוף קיים ולהדביק מחדש). אולם, יש לקחת בחשבון כי על מנת להדביק את הקרמיקה על פני משטח קיים יש ראשית לחרוץ את הריצוף הקיים בדיסק, וזאת על מנת שלאחר מכן נרצה למרוח דבק על אותו המשטח שעליו תתפס הקרמיקה החדשה, פעולה אשר אינה נדרשת בעת ריצוף לאחר פירוק.
 

מחיר - מדובר במחיר זול בהרבה כאשר עסקינן בהדבקת קרמיקה על קרמיקה או משטח קיים, וזאת כמובן בהשוואה לפירוק ריצוף קיים וריצוף מחדש. על מנת לקבל מספר הצעות מחיר מבעלי מקצוע מצוינים ולהשוות ביניהם חייגו אלינו כעת או השאירו פנייתכם באתר!

בצעו השוואת מחירים מהירה!
השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או בטלפון: 077-6052900

האם יש חסרונות להדבקה על ריצוף קיים?

לצערנו, ישנם מספר חסרונות לעבודת הדבקת ריצוף. רוב החסרונות יחסית זניחים, אולם חסרון אחד שחשוב לקחת בחשבון הוא העובדה שייתכנו שיפוצים נלווים בעקבות אותה הדבקה. חלקם לעיתים מתרחשים באופן מיידי, וחלקם יכולים להתרחש בעתיד אם לא שפר מזלכם. לדוגמה, כאשר אנו מדביקים ריצוף על ריצוף אנו למעשה מרימים את פני שטח, או מגביהים את גובה הרצפה.

 

פועל יוצא של כך לעיתים הוא הצורך לחתוך דלתות בחלקן התחתון, משום שאחרת במקרים מסויימים לא נצליח לפתוח או לסגור אותן, משום שהדלת תתקע בריצוף החדש. אם חושבים קדימה, אז יש לקחת בחשבון שבמידה וחלילה יהיו בעיות אינסטלציה למשל (בעיקר אם מדוברעל הדבקה על קרמיקה באמבטיה או במטבח), או שתרצו להחליף שוב את הריצוף, ייתכן ומשימת הפירוק תהפוך קשה בהרבה, אגב גם במצב בו תרצו לבצע שיפוץ מקלחת. במקרים כאלו, מומלץ ראשית להתייעץ עם רצף מקצועי ורק לאחר מכן להחליט, השיקולים המרכזיים בעת הדבקה על קרמיקה באמבטיה הם נקודות האינסטלציה ומה יקרה במידה ויהיה צורך לבצע חפירה או לאתר נזילה.
 

  • הנה כל מה שצריך לדעת על הדבקת ריצוף:

אל תהיו פרייארים - בדקו את מחירי השוק!

כאשר אתם בוחרים ריצוף והולכים לבצע הדבקה של קרמיקה, חשוב מאוד לבדוק את המחירים בשוק, נכון מחירי הקרמיקה נעים ומשתנים מסוג לסוג, אך מחיר העבודה אינו משתנה בהכרח. ניתן לראות כי כמו בכל תחום שיפוצים אחר, הרי בוודאות תקבלו כמה הצעות מחיר ותבדקו מהו מחיר שיפוץ דירה 100 מטרים לא?. ניתן לקבל הצעות מחיר שונות ומגוונות מאוד של קבלני הריצוף השונים העובדים בתחום. עברו לכאן לקבלת הצעה של קבלן ריצוף. במקביל תוכל גם ליצור קשר עם נציג טלפוני או באמצעות הטופס שנמצא בצד הדף.